Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > BETA Party Reviews
Pages (10): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Jakhira
Ridiculously meticulous



Registered: May 2003
Location: Lebbeke, Belgium

quote:
Originally posted by TOR
bwah, zo moest je niet op je voeten lopen en had je geen last van die blaren

Het zijn niet echt blaren, er zijn gewoon een paar laagjes vel af (pijnlijk)

Old Post Jul-25-2004 15:21  Belgium
Click Here to See the Profile for Jakhira Click here to Send Jakhira a Private Message Visit Jakhira's homepage! Add Jakhira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
xcape
Senior tranceaddict



Registered: Dec 2002
Location: The Hague, NL

Zo weer wakker. Het was inderdaad een geweldig feesje gisteren. Ik arriveerde pas redelijk laat wegens een vertraging van de trein en een buschauffeur die het leuk vond mij bij de sporthal van appels te droppen. Het geluid en de belichting waren perfect in orde en er heerste een geweldige sfeer. Ik heb kunnen kennis maken met verschillende mensen die ik al zoveel keer op het forum ben tegengekomen.
De muziek was zoals verwacht de ganse avond geweldig. Jasper begon met een heel proggy setje een geweldige opwarmer, daarna dreef xilver systematisch het tempo een op en zorgde voor de eerste uplifting momenten van de avond. Na hem nam freezel het over en gingen we weer richting progressive. Hij draaide echt een top setje ,perfect gemixed.(dreamer ) Na hem was ei aan de beurt die het werk van freezel lekker verder het hoogte punt van zijn set was zonder twijfel portishead. Daarna was het mijn beurt. Ik moet zeggen dat het wel lekker ging. De installatie was top. Ik had nog nooit met de pioneer gedraaid maar ondervond geen moeilijkheden. Het deede mij veel plezier iedereen los te zien gaan op mijn eigen nummer , dat had ik echt niet verwacht. ik werd opgevolgd door pooley hij had idd een beetje problemen met het mixen in het begin maar dat kan altijd gebeuren als je live moet draaien het is heel anders als thuis en je hoort veel minder details. Na pooley was er het back to back setje waarna dj cresto netjes afsloot. Tijd op huiswaarts te gaan Dit viel niet echt mee we misten achtereenvolgens in dendermonde en antwerpen de trein. Toen heeft zehra ons maar in hasselt gedropt waar er pas om 10 uur een bus kwam . Het was dus reeds middag eer we thuis waren. Ik zou iedereen die heeft geholpen met de organisatie van dit feestje willen bedanken goed dat er van deze initiatieven genomen worden. op naar de volgende party.

Ook nog ff de trackist van mijn setje

audioholics-the external key
Salt Tank- Eugina (Michael Woods Remix)
Airwave (Ft. The Pedestrian)- Seattle Calling
draft to design -affection over reason(basic draft)
cassa and xcape -beyond the horizon
ATN -miss a day
mono-rise
Major League - Wonder where you are (transa rmx)
gtr -reason to believe (gareth emery rmx)
katana -in silence
Electric movement -intruder
signum -push trough

Old Post Jul-25-2004 15:26  Belgium
Click Here to See the Profile for xcape Click here to Send xcape a Private Message Visit xcape's homepage! Add xcape to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gladius
Supreme tranceaddict



Registered: Apr 2002
Location: Antwerp
Re: Personal Review = The First Beta Party

quote:
Op dergelijke feestjes primeert de muziek, want uiteindelijk is het het krachtige medium dat ons bijeenbrengt. Uiteraard werd er dan ook eens regelmatig nagevraagd achter een bepaald Track ID dat men daar liet ontploffen & het is super mensen tegen te komen die ook zo houden van die muziek, die er mee in opgaan. Die ook rechtveren op dezelfde tunes en meteen bij de eerste klanken bepaalde tracks herkennen. Iets wat een aangename warme lach op ieders gezicht teweeg bracht.

een perfecte, haast lyrische omschrijving van wat trance & parties betekent voor de meesten onder ons. schitterend !

Ik vond het echt een zalige avond!
Om te beginnen weer paar leuke nieuwe mensen leren kennen, maar dat was wel weer te verwachten natuurlijk.
De voetbal vond ik zeer plezant, heb mooie combinaties op de mat gezien. Het is natuurlijk zeer intensief, en ook mede door het feit dat we weinig vervangers hadden zaten we er al vrij snel door in de 2de helft.
Daarna den bbq, was errug gezellig kom, even met elkaars dialecten lachen moet kunnen . Het eten zelf was jummie, complimenten aan de chef! (jasper vooral). Don't blame me ivm die groenten btw, ik heb heel den avond nog komkommers liggen eten =). Er kon zelfs nóg meer over zijn, ware het niet dat emma besloot om een deel van de sla op de grond te smijten (en het daarna onder oog van de caféhouder het zelf mocht opkeren ).
Ik heb echt genoten van ieder z'n set, zelfs de eerder progressive getinte sets kon ik met momenten pruimen. Dr.Oetker heeft mij erg verrast, leuke set met vanalles dooreen. De set van xcape vond ik zo genieten, uplifting ŕ volonté, woeeew! Ik zat echt te wachten op het anthem (dan nog liefst de icone remix), gelukkig kregen we hem op het einde te horen. Echt 1 vd de meest uplifting platen die er zijn imo.
Zalige party, zéker nog eens overdoen (Benny hoe groot is die garage bij u ).
Nog enkele opmerkingen/bedenkingen:
- kan amper fatsoenlijk stappen, heb bij die voetbal mennen enkel bezeerd. Toch heel den avond ervoor gegaan, het gevolg nemen we er dan maar al te graag bij.

- must have dien eerste track van Ruben, wow, falling in love with breakbeats!

- het record 'om ter langste in de laser kijken' staat met 3,001 seconden om m'n naam! AUCH!

- vriend van Anja moet wel enorm veel om haar geven, zo heel den avond langs de kant zitten, respect! =)

- ben heeel blij dat die kale kerel met z'n zattemansklap niet bij mij is komen hangen =>.


___________________

listening to music with your heart... pure energy... you can feel . in the air . on your skin . in your soul

Old Post Jul-25-2004 17:01  Belgium
Click Here to See the Profile for Gladius Click here to Send Gladius a Private Message Add Gladius to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz



Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium
Re: Re: Personal Review = The First Beta Party

quote:
Originally posted by Gladius


- must have dien eerste track van Ruben, wow, falling in love with breakbeats!

Het was een track out het nieuwe WOW blijkbaar, dus ik gok op Apollo...Maar ik kan er ook naast zitten!


___________________
www.dj-vega.net

Old Post Jul-25-2004 17:05  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TOR
Traveller



Registered: Aug 2001
Location: Bruges, Belgium

track #10 van het album, zei Ruben

idd serieus vette plaat


___________________
quote:
Originally texted by Jakhira
Out with the dog at the moment. Chicks love him, and I love chicks... The world is in harmony

Old Post Jul-25-2004 17:10  Europe
Click Here to See the Profile for TOR Click here to Send TOR a Private Message Add TOR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz



Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium

Ik zat er dus naast, het is Northern Lights in dat geval


___________________
www.dj-vega.net

Old Post Jul-25-2004 17:12  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TatanaGirl
Supreme tranceaddict



Registered: Jan 2003
Location: Neerpelt, Belgium

Hier een revieuwtje van mij. Ik vond het echt een zalig feestje! We waren rond half 3 in Neerpelt vertrokken en na een nadelige ontmoeting met een busschauffeur die nog niet eens zijn eigen route kent waren we toch rond 7 uur daar. De jongens zijn gaan voetballen en ik was supporter/timekeeper/watergirl Het was een heel leuke wedstrijd. Nadat de jongens zich gewassen hadden was het tijd om het maagje ook eens te vullen. Het was echt lekker, mijn complimenten aan de chef Toen begonnen we te feesten en we zijn niet meer gestopt met feesten tot 6 uur 's morgens. Ik vond dat iedereen eigelijk een zalig setje heeft gedraaid en ik heb me echt geamuseerd. Tegen het eind van de avond werd ik nog even aangeklampt door een zatte man, maar na wat gelal zijn we toch kunnen ontsnappen De terugreis verliep wel wat minder vlot als de heenreid maar ik was om 11.15 thuis. Ik heb nog wat gegeten en toen mijn bedje in gekropen

Bedankt aan iedereen die deze geweldige avond heeft mede tot stand doen brengen en ik hoop dat we gauw weer zo'n feestje mogen meemaken!

Veel liefs

TatanaGirl


___________________

Old Post Jul-25-2004 17:47  Belgium
Click Here to See the Profile for TatanaGirl Click here to Send TatanaGirl a Private Message Add TatanaGirl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FredNova
The world doesn't know...



Registered: May 2003
Location: BELGIUM

doeme, ik heb wat gemist

ik had een zwaar weekend waarin het woord 'werk' veel te centraal stond

VOLGENDE KEER BEN IK ER ZEKER BIJ!

new location? Hasselt? Leuven? Allee, hoe zit da met die organisatie


___________________
http://www.mytrance.be

Old Post Jul-25-2004 17:57  Belgium
Click Here to See the Profile for FredNova Click here to Send FredNova a Private Message Visit FredNova's homepage! Add FredNova to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Zehra
Deeply disturbed



Registered: Oct 2003
Location: in trance

quote:
Originally posted by FredNova
doeme, ik heb wat gemist

ik had een zwaar weekend waarin het woord 'werk' veel te centraal stond

VOLGENDE KEER BEN IK ER ZEKER BIJ!

new location? Hasselt? Leuven? Allee, hoe zit da met die organisatie


ow ow rustig eh... beetje bekomen van deze! kvind wel da het echt deugd doet om zoveel goeie commentaar te horen. ben blij da iedereen zich geamuseerd heeft en dat was ook onze bedoeling...


___________________
I keep the pain of a broken soul ...

Old Post Jul-25-2004 18:08  Belgium
Click Here to See the Profile for Zehra Click here to Send Zehra a Private Message Add Zehra to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kaidreas
Lord of the offtopics



Registered: Dec 2003
Location: Mass-Oven

owkee. wie heeft er in de pombak gekotst


___________________
quote:
Originally posted by Meat187
Because "American Football" is neither played with a ball nor with your feet. It should be called Handegg.

Old Post Jul-25-2004 18:53  Belgium
Click Here to See the Profile for Kaidreas Click here to Send Kaidreas a Private Message Add Kaidreas to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz



Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium

quote:
Originally posted by Kaidreas
owkee. wie heeft er in de pombak gekotst

De vraag is: wie heeft er achter de discobar gekotst?

Ik heb dat opgekuist een uitgespoeld in de bewuste pompbak, en fijn dat dat was, het hoogtepunt van mijn avond...


___________________
www.dj-vega.net

Old Post Jul-25-2004 18:57  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kaidreas
Lord of the offtopics



Registered: Dec 2003
Location: Mass-Oven

ah da verklaard die lekkere sate stukjes.
owkee Ik zal dan maar vragen wie er achter het mengpaneel heeft gekotst.


___________________
quote:
Originally posted by Meat187
Because "American Football" is neither played with a ball nor with your feet. It should be called Handegg.

Old Post Jul-25-2004 18:59  Belgium
Click Here to See the Profile for Kaidreas Click here to Send Kaidreas a Private Message Add Kaidreas to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > BETA Party Reviews
Post New Thread    Post A Reply

Pages (10): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacki don't think this one is gona be hard:) [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackGoldenscan - "Of Our Times" (Randy Katana remix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:47.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!