|
Grattis, Anna!
Ännu en VÄTA .
Ett begrepp jag hittade på idag!
Växjö Trance Addicts .
[OT]...se tråden What to bring to Sweden om en blivande JÖNTA som är på ingående från Calif. US. - Jönköping Trance Addicts - tranceberoendes lokala benämningar, där vi har SMÅTA som samlingsnamn för Småland Trance Addicts haha. Eller SMÅLATA, kanske?? Vi kan ju starta en ATA när vi ändå är igång - Anonyma Trance Addicts. Men jag vill inte gå igenom nåt tolvpunkters Minneso-TA-program för att vänja av mig, och ingen av oss är ju direkt anonym i ståndpunkten om man såååå säger ha ha... - I övrigt hävdar jag att det är en frisk addiction att vara beroende av sådant som ger ren och giftfri livsglädje! I DO TRANCE, NOT DRUGS [/OT]
- Sustainable Profile Clothing: Ignition® - www.ignitionwear.com | Get your clubwear/merchandise printed
- AboutMe: www.andersabrahamsson.info / actionmap.andersabrahamsson.info | My Intentions, Actions and Current Projects
- DJing: www.djanders.info | Agency: Icon Mgmnt www.myspace.com/iconagency | Current promoset podcasted @ my blog http://blog.djanders.info
- Campaign Coordinator: I DO TRANCE [not drugs] @ TC | | www.idotrance.org | Jofawe's pledge @ www.mondaybar.com generated 2 500+ undersigned !
- Main blog: www.sustainopreneurship.biz | What's your dream?
Last edited by knomaden on Jul-26-2004 at 00:11
|