Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Wat was vroeger jouw favoriete TV-Programma?
Wat was vroeger jouw favoriete TV-Programma?
You do not have permission to vote on this poll.
Ovide en zijn vriendjes 3 5.77%
Bush Bush 6 11.54%
Barbapappa 3 5.77%
Alfred J Kwak 1 1.92%
Teddy Rukspin 10 19.23%
Bassie en Adriaan 10 19.23%
Gummybeertjes 3 5.77%
Dommel 2 3.85%
Smurfen 4 7.69%
My little pony 0 0%
Fraggles 5 9.62%
Snorkels 2 3.85%
Boelie 1 1.92%
Chipmunks 2 3.85%
Pink Panther 0 0%
Total: 52 votes 100%
  [Edit Poll (moderators only)]

Pages (13): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
-=WVG=-
Alsofhetnikskost.NL



Registered: Jan 2001
Location: Den Dungen

Uuh ten eerste: Chipmunks wat is dat nou weer ?

Maar ja...

Shit man ik vind ze allemaal we errug vet...

Ik kies tog maar voor Bassie en Adriaan want daarvan heb ik toch elke serie wel 12x gezien...


Oh ja dan nu de prijsvraag: "Wie weet hoe het liedje van Teddy RUK-spin gaat??"

(Blik nix zeggen...!!!)
(Hebben we een x op school een week lang over nagedacht...)


___________________
Signature Suspended as it was deemed offensive

Old Post Sep-21-2001 08:22 
Click Here to See the Profile for -=WVG=- Click here to Send -=WVG=- a Private Message Visit -=WVG=-'s homepage! Add -=WVG=- to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vinyl Boy
Supreme tranceaddict



Registered: Mar 2001
Location: The Hague

leuke draad wel dit!

lekker oude jeugdsentimenten ophalen! Alle tv series waren wel cool vroeger, ik mis alleen wel topper allertijden :

DUNGEONS & DRAGONS!!!

Dit was duidelijk de coolste serie ever! Maar bij gebrek aan deze keuze heb ik ook voor Teddy Ruxpin gestemd.

grtzzzzz


___________________
Imtheochaidh soir is siar A dtainig ariamh An ghealach is an ghrian Fol lol the doh fol the day Fol the day fol the day Imtheochaidh an ghealach's an ghrian An Daoine og is a chail 'na dhiadh Fol lol the doh fol the day Fol the day fol the day Fol lol the doh fol the day Fol the day fol the day Imtheochaidh a dtainig ariamh an duine og is a chail ne dhiadh Fol lol the doh fol the day Fol the day fol the day

Old Post Sep-21-2001 09:31  Netherlands
Click Here to See the Profile for Vinyl Boy Click here to Send Vinyl Boy a Private Message Add Vinyl Boy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vinyl Boy
Supreme tranceaddict



Registered: Mar 2001
Location: The Hague

en, oja, de lyrics:


Come dream with me tonight____dream with me tonight!

Let's go to farout places and search for treasures bright!

Come dream with me tonight____dream with me tonight!

Lets fill the giant airship and sail into the skyyyyyyyyyyy!!!!

Lets ..........................(ID).............................

Lets watch the birds as the fly byyyyyyy, fly so hiiiiiiiiiiigh

Come dream with me toniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight.!


___________________
Imtheochaidh soir is siar A dtainig ariamh An ghealach is an ghrian Fol lol the doh fol the day Fol the day fol the day Imtheochaidh an ghealach's an ghrian An Daoine og is a chail 'na dhiadh Fol lol the doh fol the day Fol the day fol the day Fol lol the doh fol the day Fol the day fol the day Imtheochaidh a dtainig ariamh an duine og is a chail ne dhiadh Fol lol the doh fol the day Fol the day fol the day

Old Post Sep-21-2001 09:35  Netherlands
Click Here to See the Profile for Vinyl Boy Click here to Send Vinyl Boy a Private Message Add Vinyl Boy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Alpha
Supreme tranceaddict



Registered: Jun 2001
Location: Netherlands

Heem mensen ik heb dan wel op Ovide gestemt maar check deze site:

http://arachneo.nl/diensten/freggels/

Freggels zijn coooooool!!! Freggels terug op TV
word lid

Old Post Sep-21-2001 09:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Alpha Click here to Send Dj Alpha a Private Message Add Dj Alpha to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sandman
Motorcycle addicted



Registered: Oct 2000
Location: Planet earth

quote:
Originally posted by Vinyl Boy
leuke draad wel dit!

lekker oude jeugdsentimenten ophalen! Alle tv series waren wel cool vroeger, ik mis alleen wel topper allertijden :

DUNGEONS & DRAGONS!!!

Dit was duidelijk de coolste serie ever! Maar bij gebrek aan deze keuze heb ik ook voor Teddy Ruxpin gestemd.

grtzzzzz


YEP helemaal mee eens.... D&D roeleerde toen... maar ik heb idd ook voor T rukspin gekozen... ook een jeugd sendiment


Sandman


___________________
If it ain't Dutch, it ain't much

As a final touch, God created the Dutch

Old Post Sep-21-2001 12:11  Netherlands
Click Here to See the Profile for Sandman Click here to Send Sandman a Private Message Add Sandman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
HiGH_NrG
Als een gek!



Registered: Jun 2001
Location: Vanzelfsprekend!

BOES BOES 0WNTTTTTTT!

Old Post Sep-21-2001 13:37  Netherlands
Click Here to See the Profile for HiGH_NrG Click here to Send HiGH_NrG a Private Message Add HiGH_NrG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glaniskanis
Vadsig Modale Snollen INC



Registered: Jan 2001
Location: The Netherlands









Boes Theme Song, Official Lyrics (© Copyright Glaniskanis, 2001)

TuTuTuTuTuTuTuTuTuTuTuTu
Welke Os Kan Ons Niet Leren
Boes Boes
Boes Boes
En een fietsband repareren
Boes Boes
Boes Boes
Rock en Roll en ook nog de Samba danst hij met je mee
Wie laat zich niet koeieneren
Boes Boes
Boes Boes
Boes Boes
Boes Boes



Nou weet ik het zeker: No need to say more


Greetz,
Glaniskanis


___________________
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMG
My New Mix! A Plausible Landscape [2012]

Old Post Sep-21-2001 15:20 
Click Here to See the Profile for Glaniskanis Click here to Send Glaniskanis a Private Message Add Glaniskanis to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
cyberia
born trancEaddict



Registered: Jan 2001
Location: floatin' across the universe

hehe die koe was de max en de theme-song was meega! lol


___________________

quote:
Als er zo ene sta, heb ik twee woorden...Engelbert Humperdinck, ik rij altij me humperdinck daar wijk ik ni van af

Old Post Sep-21-2001 15:26  Belgium
Click Here to See the Profile for cyberia Click here to Send cyberia a Private Message Add cyberia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Massive
bollocks



Registered: Jul 2001
Location: Hammersmith Bugle

kheb voor Bassie & Adriaan gekozen. Die vond ik vroeger toen ik jong was (hmm..kben nog steeds jong ) echt zooooo MASTERRRRRRR

echt spannend elke aflevering, kheb ze allemaal al 50 keer gezien man, echt masterrrr

Old Post Sep-21-2001 15:28  Netherlands
Click Here to See the Profile for Massive Click here to Send Massive a Private Message Add Massive to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MetzZ_!!
Supreme tranceaddict



Registered: Apr 2001
Location: @lmere, hOll@nD
Question

Ik vroeg het gisteren ook al op IRC, maar niemand scheen het te kennen... Is er dan niemand die 'The Popples' kent??? Je had er ook knuffels van, en die kon je dan binnenstebuiten draaien, dan had je meteen een andere knuffel??? Iemand??? Het waren van die paarse wezen... een beetje Gizmo-achtig (vd Gremlins)





Niemand???


___________________
I'm Not An Addict

Old Post Sep-21-2001 18:55  Netherlands
Click Here to See the Profile for MetzZ_!! Click here to Send MetzZ_!! a Private Message Add MetzZ_!! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!



Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

HEMAN!!!!!!!!!!

Dus niks gekozen want hij staat er niet bij en DUCKTALES als goede 2e.


___________________
***Sig edited again - 50kb total size. It's in the rules***

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Sep-21-2001 19:01  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail



Registered: Mar 2001
Location:

quote:
Originally posted by MetzZ_!!
Ik vroeg het gisteren ook al op IRC, maar niemand scheen het te kennen... Is er dan niemand die 'The Popples' kent??? Je had er ook knuffels van, en die kon je dan binnenstebuiten draaien, dan had je meteen een andere knuffel??? Iemand??? Het waren van die paarse wezen... een beetje Gizmo-achtig (vd Gremlins)





Niemand???



Jaaaaaaa, ik weet wat je bedoelt!!!! hahaha, dat waren lompe dingen man, me zus had er vroger ook een. Volgens mij heeft ze m nu nog

Old Post Sep-21-2001 19:16 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Wat was vroeger jouw favoriete TV-Programma?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (13): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackSomeone tell me what this beautiful tune is.... [2003] [8]

Click here to listen to the sample!Pause playbackINFERNAL - SUNRISE [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:35.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!