|
| quote: | Originally posted by MasterP
וואי אני לא מאמין שקראתי את המגילה הזאת
אבל אחי כמה שזה טחינה, אתה לא יודע כמה אני מת לתרגילים רטובים.
מאז בה"ד 12 שעשינו כולה 2 תרגילי חוליה רטובים,
אני נדלקתי על זה אש.. זה הדבר היחידי שמבאס אותי שאני קרבי..
אבל קח את זה בקלות (כמו שאני רואה שאתה עושה)
ותעשה חיים (כמו שאני יודע שאתה תעשה)
חבר שלי היה בקורס מכ"ים של הנדסה ורק התבאס שם 4 חודשים. חבל אפשר להנות בכל מקום. |
שמע... הרטובים סבבה לאללה...
היבשים הם אלה שמבאסים לך את התחת 
ותאמין לי שאני לוקח את זה בקלות וזורם עם הקורס... פשוט אני מת שהוא יגמר כבר... 
ומ"כים של הנדסה זה לא אותו דבר... כי זה רק חבר'ה מהנדסה שם
אצלי יש בכיתה ככה
אנחנו 4 נחלאווים, 2 צנפים, 2 גבעתי, אחד מהגדס"ר (הגדוד של הבדואים), אחד מלביא, אחד מדוכיפת, אחד מגולני, אחד מחרוב
ככה שיש לי מגוון של אנשים בכיתה מכל היחידות... וזה מנהגים ושירים וצחוקים והכל
אין לך מושג כמה שירים למדתי מאז שהגעתי לשם!!!!!!
וגם דרבקנו איזה כמה פעמים כבר... שזה ממש תורם לגיבוש והכל... אם דרבקת פעם אתה מבין על מה אני מדבר!!
___________________
.
|