Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
stel je komt een ex tegen en die vraagt waarom je het eigenlijk hebt uit gemaakt, reply dit dan eff: "meisjes kunnen een orgasme faken, jongens kunnen een hele relatie faken".. HEHE
Maaruh, ik zeg nooit meer wat tegen mijn ex-en, het zijn allemaal vuile sletten, die zijn het niet waard om tegen aan te lullen...er tegen aan zijken is het wel waard
zegt dat dan wat over die meisjes of over jouw smaak?!?
Sep-24-2001 14:37
@ddicted
Supreme tranceaddict
Registered: Sep 2001
quote:
Originally posted by Eye-Riz
zegt dat dan wat over die meisjes of over jouw smaak?!?
1-0
Sep-24-2001 15:04
DeMoN
Senior tranceaddict
Registered: Jul 2001
jaja
julie hebben het allemaal zo druk over blauwtjes dingen hoe je je ex af kunt zeiken etc.
wanneer kom nu eens de thread huidige vriendinnen van ta's? en ja met foto natuurlijk
naja zie het nog wel is
Greets DeMoN
Sep-25-2001 22:12
Henkie_henk
Almighty Trance Addict
Registered: Jan 2001
Laatst was er 1tje over exxen.. en over huidige vriendinnen zou ik nooit doen.. (denk ik).. vink lullig voor het meisje..
Originally posted by Henkie_henk Laatst was er 1tje over exxen.. en over huidige vriendinnen zou ik nooit doen.. (denk ik).. vink lullig voor het meisje..
Nee.. maar met een egte vriendin geef ik ook wel om der.. en als ze mij foto stuurt of geeft neemt ze me ook in vertrouwen enzow.. en heb geen zin om meidje te kwetsen of dat haar foto het hele internet overgaat.. als ze nou vreemd is gegaan (wat haast onmogelijk is) dan edit ik die pic zelf en zet em overal
Originally posted by Henkie_henk Nee.. maar met een egte vriendin geef ik ook wel om der.. en als ze mij foto stuurt of geeft neemt ze me ook in vertrouwen enzow.. en heb geen zin om meidje te kwetsen of dat haar foto het hele internet overgaat.. als ze nou vreemd is gegaan (wat haast onmogelijk is) dan edit ik die pic zelf en zet em overal
Ach wat schattig, Henkie heeft ook nog een hele lieve kant. Kzit je maar te jennen hoor