Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Op tv: Tiësto @ Pinkpop
Pages (3): « 1 [2] 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
pooley
In Search Of ...



Registered: Apr 2003
Location: near Brussels

quote:
Originally posted by Wildfir3
dag schat!

hedde gij nix beter te doen daar in lloret dan op een dom forum te zitten?



helaba poeseke, ja zeg kheb hier ne laptop gevonden!
Ben verbrand dus kon ni echt veel buiten zitten, onder de oksels verbrand DOE DA MA IS NA miljaar

Zwaar aant surfen tegen 3kb/sec maja, sebiet pas uitgaan en kelle thuiskomen

Jaja de informatisering breekt ook in spanje door

Kword hier goed gesoigneerd door me noudjes, Carlsberg me hopen, rustig siggie smoren beneden etc kan ni klagen!.
Men copains zijn vandaag geariveerd dus fiesta sebiet \o

Ik schat 3 keer dingdongsong (ik hoor dries al uit de bol gaan), 4 keer kuntakinte (da turks lieke ) en traffic 2 keer!


___________________

Old Post Aug-07-2004 18:52  Belgium
Click Here to See the Profile for pooley Click here to Send pooley a Private Message Visit pooley's homepage! Add pooley to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Phortastic
It's Majik !



Registered: Jun 2004
Location: Limburg, Belgium

quote:
Originally posted by Bertn
hij mag toch zijn mening geven over iets? zelfs al doet hij dat 100 keer...

trouwens, ik vind tiesto maar niks meer. pure marketing, en een kaakslag voor de ganse scene. punt.



Tuurlijk mag hij dat. En naar mijn mening weten we het nu wel.

Old Post Aug-07-2004 18:57  Belgium
Click Here to See the Profile for Phortastic Click here to Send Phortastic a Private Message Add Phortastic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TOR
Traveller



Registered: Aug 2001
Location: Bruges, Belgium

quote:
Originally posted by pooley
Ben verbrand dus kon ni echt veel buiten zitten, onder de oksels verbrand DOE DA MA IS NA miljaar


lol, dit wordt moeilijk..

een vat voor wie erin slaagt ?


quote:
Carlsberg me hopen,


you have taste


___________________
quote:
Originally texted by Jakhira
Out with the dog at the moment. Chicks love him, and I love chicks... The world is in harmony

Old Post Aug-07-2004 18:59  Europe
Click Here to See the Profile for TOR Click here to Send TOR a Private Message Add TOR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TOR
Traveller



Registered: Aug 2001
Location: Bruges, Belgium

on a more on-topic side note (if that makes sense, hehe)


quote:
Tiesto verzorgt de muzikale begeleiding tijdens de binnenkomst van de atleten bij de openings ceremonie.


het begint echt wel uit de hand te lopen met onze Tijs


___________________
quote:
Originally texted by Jakhira
Out with the dog at the moment. Chicks love him, and I love chicks... The world is in harmony

Old Post Aug-07-2004 19:02  Europe
Click Here to See the Profile for TOR Click here to Send TOR a Private Message Add TOR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer



Registered: May 2001
Location: Dendermonde

quote:
Originally posted by Bertn
trouwens, ik vind tiesto maar niks meer. pure marketing, en een kaakslag voor de ganse scene. punt.


Kaakslag voor de scene? Vele mensen vergeten wat tiesto voor de trance scene heeft betekend. Remember magic? ik moet nu ook nie zoveel meer van tiesto hebben maar stop nu is met op zijne kop te zitten, kan die jongen er aan doen dat hij zo populair wordt.


___________________
http://onderlegger.cinebelblogs.be/

Old Post Aug-08-2004 13:49  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jakhira
Ridiculously meticulous



Registered: May 2003
Location: Lebbeke, Belgium

quote:
Originally posted by djcresto
kan die jongen er aan doen dat hij zo populair wordt.

Natuurlijk. Door af en toe nee te zeggen tegen dit soort dingen
Maar misschien wou hij zo beroemd worden, anders snap ik echt niet waarom hij sommige dingen in zijn carrière gedaan heeft.

Old Post Aug-08-2004 14:07  Belgium
Click Here to See the Profile for Jakhira Click here to Send Jakhira a Private Message Visit Jakhira's homepage! Add Jakhira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tiger777
Pensionable tranceaddict



Registered: Dec 2002
Location: Ternat

Ik snap het wel: het geld.


___________________

quote:
Originally posted by Push2005
Ik ben net terug begonnen met cassettes op te kopen... Die pitchcontrol is echt ongelofelijk !

Old Post Aug-08-2004 14:35  Belgium
Click Here to See the Profile for Tiger777 Click here to Send Tiger777 a Private Message Add Tiger777 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
websley
Senior tranceaddikt



Registered: Apr 2004
Location: Helmond

Ik vindt dat Thijs nog steeds veel betekent voor de Trance-scene. Hij brengt immers nog steeds vernieuwing, en dat maakt hem een DJ uit duizenden

Old Post Aug-08-2004 17:14  Netherlands
Click Here to See the Profile for websley Click here to Send websley a Private Message Visit websley's homepage! Add websley to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_Jedi
life has just began



Registered: Jul 2004
Location: Ninove

Hey ook ik heb verschillende Tiêsto Cd's, welliswaar niet zen albums met zen eigen nummers, want ik ben eerder liefhebber van zen mix cd's.
Nyana blijft nog altijd lekker & super klinken en is nu eenmaal een parel van een dubbel cd.
Ook zen 2 Dvd's zijn in men bezit.

Maar ik moet Jasper ook gelijk geven en menigen zeggen ook dat Tiësto technisch niet de beste is & je live hem af en toe op een foutje kan betrappen. Velen horen dat niet en dat hoeft ook niet.
En hij is ondertussen idd een hype geworden, akkoord maar dat komt door hard te werken en wat geluk volgt ook het succes en geld enz..

Maar zeg maar eens 'Nee' tegen al die voorstellen of ideeën die hij kreeg of krijgt... weinigen die dat kunnen. Kwestie keuzes maken en weten wat je wil. Waardoor hij misschien nu tegenwoordig als DJ & producer wat word overroepen...

Uiteindelijk gaat het voor mij om de muziek en wat het inhoud dat hij brengt, alleen is het soms wat jammer dat de mensen die alleen Tiësto commercieel kennen, soms een vertekend beeld hebben van de scéne en muziek..

Old Post Aug-08-2004 20:52  Belgium
Click Here to See the Profile for _Jedi Click here to Send _Jedi a Private Message Visit _Jedi's homepage! Add _Jedi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
websley
Senior tranceaddikt



Registered: Apr 2004
Location: Helmond

quote:
Originally posted by JediD4M
Hey ook ik heb verschillende Tiêsto Cd's, welliswaar niet zen albums met zen eigen nummers, want ik ben eerder liefhebber van zen mix cd's.
Nyana blijft nog altijd lekker & super klinken en is nu eenmaal een parel van een dubbel cd.
Ook zen 2 Dvd's zijn in men bezit.

Maar ik moet Jasper ook gelijk geven en menigen zeggen ook dat Tiësto technisch niet de beste is & je live hem af en toe op een foutje kan betrappen. Velen horen dat niet en dat hoeft ook niet.
En hij is ondertussen idd een hype geworden, akkoord maar dat komt door hard te werken en wat geluk volgt ook het succes en geld enz..

Maar zeg maar eens 'Nee' tegen al die voorstellen of ideeën die hij kreeg of krijgt... weinigen die dat kunnen. Kwestie keuzes maken en weten wat je wil. Waardoor hij misschien nu tegenwoordig als DJ & producer wat word overroepen...

Uiteindelijk gaat het voor mij om de muziek en wat het inhoud dat hij brengt, alleen is het soms wat jammer dat de mensen die alleen Tiësto commercieel kennen, soms een vertekend beeld hebben van de scéne en muziek..


Bent het wel eens, ik heb ook niet gezegd dat hij technisch perfect is, maar hij blijft wel heel invloedrijk.
Ik was vroeger ook altijd een van diegenen die nog weleens "nee" konden zeggen tegen Tiesto. Voor mijn gevoel heb ik dat juist te vaak gedaan.
Om namelijk een vergelijking te geven, vindt ik de Tiesto rond de tijd van "Theme from Norefjel" toch een tikkeltje slechter dan nu
(Maar ja, dat is mijn mening )

Old Post Aug-08-2004 21:30  Netherlands
Click Here to See the Profile for websley Click here to Send websley a Private Message Visit websley's homepage! Add websley to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Wildfir3
Seriously Opinionated



Registered: Jul 2003
Location: La La Land

allé vooruit de zoveelste tiesto-bashing thread, die zagen we ni aankomen!


___________________
www.doehetzelver.be

Old Post Aug-08-2004 22:32 
Click Here to See the Profile for Wildfir3 Click here to Send Wildfir3 a Private Message Visit Wildfir3's homepage! Add Wildfir3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Zehra
Deeply disturbed



Registered: Oct 2003
Location: in trance

en net nu de armin-bashing gedaan is...


___________________
I keep the pain of a broken soul ...

Old Post Aug-09-2004 08:07  Belgium
Click Here to See the Profile for Zehra Click here to Send Zehra a Private Message Add Zehra to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Op tv: Tiësto @ Pinkpop
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 [2] 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackneed this amazing breaks track IDd [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackPaul van Dyk - "Out There" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 18:40.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!