|
| quote: | Originally posted by Narcotic Mind
תכלס מה זה קשור לחיים?
מה זה מכביד לך על הסרבר של הפורום? מה קשור ליצ'רים
זה לא חשוב עם הוא רשום יומיים הוא שנתיים זכותו להיות פה ולא להגיד לכלום אם הוא רוצה, ואם תמשיכו בגישה הזאת אז אתם רק תבריחו אנשים מפה |
דוגרי צודק
זה סתם גישה מגעילה של"אם אתה פה אתה חיב להגיב".זה לא בית כלא פה או משהו...אנשים לא חייבים כלום
אם הם רוצים,שיכתבו
אם לא אז לא
כמה אנשים שלא מגיבים זה לא מה שיהרוס את הפורום
___________________
^*^Techno is for your mind, House is for your soul, and Carl Cox is a god^*^
|