|
naar het schijnt is Paul van Dyk er ook niet voor te vinden.. maar ik hoop echt wel dat ie er bij is, hij moet gewoon nog es in België staan, dat is al veel te lang geleden.. en nu Ferry niet naar AiB komt, hoop ik dat ie op Sensation mag draaien.
liefst niet opnieuw Armin en Mike, die zien we al genoeg.
___________________
| quote: | Originally texted by Jakhira
Out with the dog at the moment. Chicks love him, and I love chicks... The world is in harmony  |
|