Leuk voor tiesto, zal er wel een leuk zakcentje aan verdienen.
Aug-08-2004 17:33
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Lekker belangrijk.
Sorry hoor maar iedere scheet van hem wordt een thread. Kan er geen aparte Armin/Tiesto thread komen, zodat wij dat niet zien en die forumvervuiling weg is? Wij hebben ook de progressive thread.......
Aug-08-2004 20:51
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
De T van NLTA staat nu eenmaal voor Tiesto
Aug-08-2004 21:00
Darkone55
Senior tranceaddict
Registered: Feb 2004
Hmm.. opzich leuk, maar als hij eigen (speciaal) gecomponeerde stukken gaat draaien, moet ik het nog zien. Ik ben bang dat deze nummers weer net zulke (*)^(&%#&$%#-sh*t zullen worden als zijn hele CD Just Be. Nu ik die cd vaak heb gehoord komt ie echt mijn neus uit, wat een schijt-cd zeg. In My Memory ben ik daarentegen nog steeds niet zat.. Dus ik hoop maar op wat kwaliteit ala Magik Journey. Als dat zo is, dan ga ik naar TiC 2!! (anders niet)
Originally posted by SnuggLe
Lekker belangrijk.
Sorry hoor maar iedere scheet van hem wordt een thread. Kan er geen aparte Armin/Tiesto thread komen, zodat wij dat niet zien en die forumvervuiling weg is? Wij hebben ook de progressive thread.......
Kan eerlijk gezegd geen andere scheten vinden....
edit: oja nog 1 over die tvuitzending, boeiend ik blijf bij mn mening dat ik alles in 1 thread onzin vindt
Daarbij lijkt het me ook erg taktisch om alles in 1 thread te stoppen, not
Jezus Snuggle wat een gezeik
Dit is enorm nieuws voor de EDM industrie op zichzelf dus als Sasha of Oakey of iemand anders van wereldklasse was uitverkoren om de openingsceremonie te doen had ik het ook niet meer dan normaal gevonden dat er een thread over werd gemaakt.
Daarbij komt dat wat Trancefool al zegt... 3 threads nou nou wat een forumvervuiling
Komt nog een punt dat je nergens meer een thread over kan maken zonder dat er gezeikt wordt
Alle feesten in 1 jaar kan dat ook niet in 1 thread... en dan alle reviews ook in een weer aparte... kun je het hele jaar in 1 oogopslag zien
Lekker handig!
Registered: Dec 2001
quote:
Originally posted by Glaniskanis
Jezus Snuggle wat een gezeik
Dit is enorm nieuws voor de EDM industrie op zichzelf dus als Sasha of Oakey of iemand anders van wereldklasse was uitverkoren om de openingsceremonie te doen had ik het ook niet meer dan normaal gevonden dat er een thread over werd gemaakt.
Dat was eerlijk gezegd ook het eerste dat ik dacht. Toch wel een teken dat de dancescene wereldwijd steeds meer geintegreerd raakt.
Aug-09-2004 09:40
Donna
Elitist
Registered: Dec 2000
Nouh k vind t wel stoer idd en why geen threadje?
Anders zou je op heel t forum slechts een paar threads overhouden,progressive-trance-techno-chillout?
K vind meerdere threads leuker lezen 2 be honest ennnn echt vet voor tiesto,hoop dat ie er wat moois van bakt
Aug-09-2004 09:41
DJ Gerrit
Senior tranceaddict
Registered: Jan 2004
quote:
Originally posted by SnuggLe
Lekker belangrijk.