|
|
|
|
 |
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001
|
|
|
Aug-10-2004 20:13
|
|
|
 |
 |
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
|
|
|
| quote: | Originally posted by Hauken
VIlken teknik använde du för att smuggla in kameran? |
Digitalkameran hade jag i handen - vakten brydde sig inte det minsta - hade samma tur förra året. Saken var den också att det inte stod något på hemsidan i år om att man inte fick ha kameror med sig in, vilket det gjorde förra året. Jag ville ändå var säker och kollade runt lite med olika folk, och fick då höra att kameror som inte hade utbytbara objektiv var tillåtna. Jag såg trots det många som inte hade press/VIP-pass som sprang runt med digala systemkameror, så jag antar att de inte tar så hårt på det längre...
DV-kameran å andra sidan var jag inte allt för säker på om de ville låta mig ta med den in....det var faktiskt en av mina polare som smugglade in den - han hade den i handen under sverigeflaggan, vakten brydde sig inte om att kolla där...förra året när jag tog med mig den in hade jag den bara i handen - så fort jag kom fram till vakten lyfte jag ut händerna så han kunde visitera mig, så jag tror aldrig att han såg att jag hade något i den handen... 
Ett tips för er som vill smuggla in kameror - vakten visiterade mig, och i ena fickan hade jag mina öronproppar som ligger i en liten behållare som är lite mindre än en tändsticksask - den ville vakten att jag skulle ta upp och visa honom. Samma sak med snusdosorna som polarna ville ha med sig in - det blev en stor uppståldelse angående de, som de till slut inte fick ta med sig....poängen är den att även om ni inte snusar, ta ändå med er en snusdosa eller något liknande....de brukar alltid vilja kolla sådana grejer, och det avleder deras uppmärksamhet från annat som du hellre vill ta med dig in, till exempel ett dussin kameror 
Så se till att ta en massa kort 
www.laszlo.se
|
|
Aug-10-2004 21:45
|
|
|
 |
 |
|
 |
All times are GMT. The time now is 12:16.
Forum Rules: