Originally posted by Pestario
Maak eens iets breaks-achtig als ge dat wilt
Ik zal hiervan anders een breaks-mix maken
Ok ik ga er sebiet aan verder werken, kan iemand mij vertellen vanaf wanneer het saai klinkt?
Last edited by Jakhira on Aug-12-2004 at 10:41
Aug-12-2004 10:32
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
Location: Bruges, Belgium
quote:
Originally posted by Pumaz
kan iemand mij vertellen vanaf wanneer het saai klinkt?
de eerste vier minuten zijn heerlijk, maar vanaf de kick er weer inkomt.. gewoon omdat de melodie en de basslijn niet veranderen.
en ik vind niet dat er teveel sounds inzitten.. uw Plus Ultra remix, daar zaten teveel sounds in
___________________
quote:
Originally texted by Jakhira
Out with the dog at the moment. Chicks love him, and I love chicks... The world is in harmony
Aug-12-2004 11:09
Jakhira
Ridiculously meticulous
Registered: May 2003
Location: Lebbeke, Belgium
quote:
Originally posted by TOR
de eerste vier minuten zijn heerlijk, maar vanaf de kick er weer inkomt.. gewoon omdat de melodie en de basslijn niet veranderen.
Genoteerd, straks ff experimenteren
Aug-12-2004 11:12
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium
quote:
Originally posted by TOR
de eerste vier minuten zijn heerlijk, maar vanaf de kick er weer inkomt.. gewoon omdat de melodie en de basslijn niet veranderen.