Ask ni op vakantie ben, zeker!
ah das goed .. kdacht al dat ik men pluche beesten vanachter in den auto moest zetten ipv beta's
Maak een plaats vrij in een van die auto's voor mij!
ik kan nie mee die 2 feestjes van trance.nu vallen nu al 2x samen met een badmintonweekendje kon da nu geen week vroeger, wil echt wel eens naar die locatie gaan.
___________________ http://onderlegger.cinebelblogs.be/
Allright, misschien dan al een provisoir lijstje opstellen om het overzichtelijk te houden: Chauffeurs: Jedi party people Jasper Zehra Kaidreas Mysteria Pumaz Emma Vishnu Nyah Pooley twijfelgevallen: TOR Silenteagle Meltoz (chauffeur) EDIT: Xilver heeft moeten afzeggen wegens een trouwfeest...
___________________ www.dj-vega.net
Last edited by Jasperovitsj on Aug-17-2004 at 15:37
ik ben er waars ook bij line up is wel wat anders dan vorige keer tim heeft me namen gezegd op ASOT in bloemendaal maar die ben ik vergeten door de drank, sorry
___________________ this is NOT miami !
quote:Originally posted by emma tim heeft me namen gezegd op ASOT in bloemendaal maar die ben ik vergeten door de drank, sorry you go girl
quote:Originally posted by emma ik ben er waars ook bij line up is wel wat anders dan vorige keer tim heeft me namen gezegd op ASOT in bloemendaal maar die ben ik vergeten door de drank, sorry Volgende keer krijg je alleen maar Red-Bull van me
euh namen onthullen? ene... RS en ook KvsA..ohja en MN en ik heb ook gehoord dat A komt, samen met E en D&S. Verder MdJ & MS genoeg onthuld?
quote:Originally posted by ahp2002 euh namen onthullen? ene... RS en ook KvsA..ohja en MN en ik heb ook gehoord dat A komt, samen met E en D&S. Verder MdJ & MS genoeg onthuld? genoeg om mij daar te krijgen
___________________ I keep the pain of a broken soul ...
quote:Originally posted by ahp2002 euh namen onthullen? ene... RS en ook KvsA..ohja en MN en ik heb ook gehoord dat A komt, samen met E en D&S. Verder MdJ & MS genoeg onthuld? RS = ? KvsA = Kyau vs Albert MN = Mark Norman A = Armin van Buuren E = ? D&S = DJ Danjo & Rob Styles MdJ = Menno de Jong MS = Markus Schulz Nu maar hopen dat ze goed zijn
geen schulz of armin.. sorry