Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > DJ Mag Top 100 - 2004
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
RebeL9
The Digital Blonde addict

Registered: Nov 2001

quote:
Originally posted by JayBee
om du är en sånn j00f fan så varför såg du inte honom när han var i sthlm då?

jag var i Afghanistan :/

Old Post Aug-15-2004 00:13  Afghanistan
Click Here to See the Profile for RebeL9 Click here to Send RebeL9 a Private Message Visit RebeL9's homepage! Add RebeL9 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj P.A!
Senior tranceaddict

Registered: Aug 2001

Dessa får mina 5 röster

1 Armin Van Buuren
2 Paul van Dyk
3 Scott Bond
4 Markus Schulz
5 Perry O'Neil

Old Post Aug-16-2004 10:11 
Click Here to See the Profile for Dj P.A! Click here to Send Dj P.A! a Private Message Add Dj P.A! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
hustler
11433. STHLM Addict

Registered: Jul 2003

Själv gillar jag Matt Hardwick och Filo & Peri. Men det är ju jag det.

Tiesto ska ju självklart ha en eloge för sitt OS framträdande. Mycket stort, som sagt.

Old Post Aug-16-2004 21:35  Sweden
Click Here to See the Profile for hustler Click here to Send hustler a Private Message Add hustler to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kamelen
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2002
jag vill faktiskt se j00f etta iår.. han förtjänar platsen mer än nån annan.. han kan göra skön "uplifting" trance.. han har även bevisat iår att han kan göra fin musik med vocals.. som inte låter hemskt.. utan bra.. han mixar nå sjukt bra.. allt från mörk prog..till galen psy.. hans remixar =============DDDDDDDDDDDDDDDD

så jo.. han ska komma etta..

varför armin/tiesto inte ska komma etta är för de spelar det folket vill höra.. visst det kanske är bra.. men våga spela det okända.. typ sasha klarar det bättre =) .. oakie 99/00 minns ni? =) hörde ben losts set för några veckor sen.. mycket "ljus" progtrance.. som för mig funkar mycket bättre än melodic trancen som alla skapar dessa dar.. vilket är bäst? ingen aning.. för mig är melodic trance dött.. men alla är olika =) vissa gillar blått..vissa grönt.. nää om armin och tiesto lirade som för några år sen.. så får de gärna bråka om 1a platsen med de andra.. men de tillhör inte top5 ens enligt mig.. top 10 kanske.. kramispotatis!

Old Post Aug-17-2004 02:26 
Click Here to See the Profile for Kamelen Click here to Send Kamelen a Private Message Add Kamelen to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Röstade lite annorulnda i år kan man väl säga.... först lite favvisar sen ett par för att bara få med dom i statestiken...

1: Marco V
2: Armin Van Buuren
3: Orkidea

Vänner som jag röstat på
4: Mistake
5: Özgur Can

Hade gärna även röstat på Adam Beyer, Fleming, Digweed, Benjamin Bates... men men...

Tyvärr tror jag Tiësto vinner i år igen... han är överskattad men alls inte dålig, tycker de skulle va trist om han vann i år igen dessutom men de här är ju en populäritets tävling !

Old Post Aug-20-2004 10:17  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
montana
dub come save me

Registered: Mar 2003

jag röstade
1. j00f
2. zabiela
3. morillo
4. ben lost
5. corsten

Old Post Aug-20-2004 15:43  Syria
Click Here to See the Profile for montana Click here to Send montana a Private Message Visit montana's homepage! Add montana to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

Efter många om och men förvaltade jag mina röster på följande sätt:

1. Beyer
2. Marco V
3. Carl Cox
4. Sterbinszky
5. Picotto

Ettan och tvåan var ganska solklara, de tre resterande platserna hade jag lite svårt att bestämma mig för...

www.laszlo.se

Old Post Aug-20-2004 16:41 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Amnezia
this...is...not...örebro

Registered: Apr 2002

ok röstat nu..

1. James Zabiela - för sina otroliga mixnings skills..världsklass+ lite till..
2. Sasha - alltid en fav genom åren å håller lika bra än
3. Sander K - fin teknik,diggar hans musik + han gjorde ett av de bästa set jag hört från honom på GK sthlm i våras
4. Chris Fortier - fortf inte hört ett dåligt sett från honom + losing wait e en hit
5. Armin - för å ta med någon lite mer trance oxå så föll valet på mr Armin..gjorde bra ifrån sig på spring cruise tidigare i år och riktigt bra ifrån sig på mysteryland02..=)

...docke e jag lika säker som att det bor björnar i skogen på att listan kommer se ut nått i stil me detta..
1. Tiesto
2. Armin
3. PVD
4. Corsten
5. Gielen

som steve sa..detta e ett mått på populäritet och inte den som innehar bästa skills etc....=)

Old Post Aug-20-2004 19:28  Sweden
Click Here to See the Profile for Amnezia Click here to Send Amnezia a Private Message Add Amnezia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

I belive we have a winner !!!

http://www.springbeat.se/dj2

Old Post Sep-16-2004 21:43  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
staz
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

har inte tänkt på detta men så här tror jag det kommer se ut på det officiella resultatet iaf:

tiesto
armin
above&beyond
pvd
schulz/sasha/g&d

personligen vet jag inte riktigt ännu men man får ju ta o lägga ner nåra votes på några nationella proddare å djs så dom får lite rampljus på sig.

Old Post Sep-17-2004 11:17  Sweden
Click Here to See the Profile for staz Click here to Send staz a Private Message Add staz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Nån som inte röstat ännu ?

Omröstningen stänger ner den 1a oktober...

http://www.djmag.com/vote.asp

Old Post Sep-29-2004 06:47  Sweden
hustler
11433. STHLM Addict

Registered: Jul 2003

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Nån som inte röstat ännu ?

Omröstningen stänger ner den 1a oktober...

http://www.djmag.com/vote.asp

Vote for your Top 5 DJs of 2004 here
1. Armin van Buuren
2. Eric Prydz
3. Tiesto
4. Filo & Peri
5. Dave Guetta

så får det bli

Old Post Sep-29-2004 11:26  Sweden
Click Here to See the Profile for hustler Click here to Send hustler a Private Message Add hustler to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > DJ Mag Top 100 - 2004
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackSample to ID.... Help! [2003] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackEthan - In my Heart. [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 12:41.

Forum Rules: