quote:Originally posted by Lightworks hehe wel, ik heb zelf nog nikske ervan gemerkt en ben toch al wa bezig geweest vandaag? Ik dus ook niet.. Ik denk dat het ontsproten is in de duistere grijze massa van Apostle
quote:Originally posted by Tiger777 Ik dus ook niet.. Ik denk dat het ontsproten is in de duistere grijze massa van Apostle Derme dat ons Zehrake de zelfde bizarre dingen zag toen ze naar haar plaatjes wou gaan kijken?
___________________ Ask and you shall receive.
quote:Originally posted by Dark Apostle Derme dat ons Zehrake de zelfde bizarre dingen zag toen ze naar haar plaatjes wou gaan kijken? mah der gebeuren rare dingen hoor... be afraid, be very afraid...
___________________ I keep the pain of a broken soul ...
quote:Originally posted by Dark Apostle Derme dat ons Zehrake de zelfde bizarre dingen zag toen ze naar haar plaatjes wou gaan kijken? Runt Ad-Aware ne keer, misschien staat er op uwe pc ergens een vies dingske
___________________ Icone / Van Gelder / Blue Manta / The Elemental Icone Home Icone Store -> New Percussion SAMPLE CD here! Icone MySpace
nee hoor, mn pc is 'vieze dingskes'-vrij... Anja had er overlaatst ook last van. Haar sig was opeens een bloem... ow en Frednova's site konden we paar weken terug ook nie bekijken door dezelfde redenen. ist zo moeilijk om ons te geloven?
Ik geloof je Zehra! Ik ben blij dat mijn internet niet zo freaky doet! groetjes TatanaGirl
thanks!