Registered: Apr 2002
quote:
Originally posted by ScuL
Tycker mer om vinterspelarna. Finns inte så särskilt mycket jag tycker om i sommar-OS.
tycker också mkt bättre om vinterspelen än sommar os..men som sagt..os e ju alltid os... å beachvolley,fotboll,tennis m.m e alltid najs å se....=)
*hoppas verkligen IOK stänger av de båda grekiska löparna från att delta i detta os...har man åkt runt hel avärlden bara för å slippa ge prov så kan man inte ha rent mjöl i påsen...e löjligt alltihop...dom kan få komma tebax på banan efter de vågat ge ett blodprov till IOK...=)
Aug-16-2004 19:44
Kongo_kim
Supreme tranceaddict
Registered: Feb 2003
Usch vilka losers dom svenska simmarna är. Var det inte dom så var så bra förut. Nu åker ju alla ut i kvalheaten.
Aug-17-2004 09:56
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
En av våra kunder är Eurosport... Medans jag var där satt jag i support med Sharp i ca.30 min... var perfekt då man kunde kolla på kanot forspadling... de va kul ! Jag gillar vattensporter som fan och när de e lite mer action...
Registered: Oct 2002
det är en bra beachvollyboll match nu
tyskland mot frankrike
Aug-17-2004 10:51
Kongo_kim
Supreme tranceaddict
så fotbolls tjejerna lyckades vinna en match.
Kul grej medans det var reklam på trean zappa jag till fyran och under reklamen på trean hann Sverige göra två mål.
Aug-18-2004 06:14
EsseT
Senior tranceaddict
Registered: Mar 2004
TJO OS är skoj o kolla på synd bara att vi svenskar inte har så många medaljhopp Bra gjort av fotbollstjejerna att gå vidare i spelet kan bli riktigt bra nu om de bara spelar så bra som jag vet att de kan göra Sen ser man imot friidrotten med olsson, kluft o CO
wheee =) Snart är det cyckling med sussane ljungskog tror jag =) SES
Aug-18-2004 09:14
Kongo_kim
Supreme tranceaddict
J-O och Jörgen leder 3-1 mot Kina i pingis dubbeln
Aug-18-2004 10:25
Laszlo
The weekend has landed
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
J-O och Persson "krossade" kineserna i dubbel-åttondelen med 4-1 i set, även om seten i sig var jämna...underbart att se
Rumänien tog sina första två guld igår Första i simning och senare på kvällen krossade gymnastiktjejerna Amerikanskorna....kommentatorn på Eurosport verade dock ha något emot Rumänerna...idiot...
Originally posted by Laszlo
J-O och Persson "krossade" kineserna i dubbel-åttondelen med 4-1 i set, även om seten i sig var jämna...underbart att se
Rumänien tog sina första två guld igår Första i simning och senare på kvällen krossade gymnastiktjejerna Amerikanskorna....kommentatorn på Eurosport verade dock ha något emot Rumänerna...idiot...
Jepp och nu blir det några danskar i kvarten
och sen rumänien?? håll på Ungern om du måste hålla på något
Aug-18-2004 10:39
Laszlo
The weekend has landed
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
quote:
Originally posted by Kongo_kim
Jepp och nu blir det några danskar i kvarten
och sen rumänien?? håll på Ungern om du måste hålla på något
Är ju faktiskt född i Rumänien, kan ju inte bara sitta där och hoppas på att de torskar...