Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway > TRANCE DEPARTMENT 005 – 4. September 2004
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Kimito
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

Takker...Vell...Du fikk hvertfall med deg poenget sist Alfi...og det tror jeg du skjønte, og har tatt vel til deg...Sees neste gang

Old Post Sep-06-2004 20:16  Norway
Click Here to See the Profile for Kimito Click here to Send Kimito a Private Message Visit Kimito's homepage! Add Kimito to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
itsamemario
Divine Angel

Registered: Jun 2001

quote:
Originally posted by Kimito
Takker...Vell...Du fikk hvertfall med deg poenget sist Alfi...og det tror jeg du skjønte, og har tatt vel til deg...Sees neste gang

hehe... hadde vel ikke noe annet valg enn å høre på lille talen din :P
var kanskje litt out of line, men jeg liker å provosere :P ikke no vondt ment li(ks)om... vi sees neste gang, og husk å spill mer euphoric

quote:

ALFI - BOHICA - DJ MIX (Stream+Dropbox)

Old Post Sep-06-2004 20:21  Norway
Click Here to See the Profile for itsamemario Click here to Send itsamemario a Private Message Visit itsamemario's homepage! Add itsamemario to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
atlearmeen
Senior tranceaddict

ehhhh... du alfi.... den siggen tror jeg adminene ikke kommer til å godta! men men....

Old Post Sep-06-2004 20:32  Norway
Click Here to See the Profile for atlearmeen Click here to Send atlearmeen a Private Message Add atlearmeen to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
itsamemario
Divine Angel

quote:
Originally posted by atlearmeen
ehhhh... du alfi.... den siggen tror jeg adminene ikke kommer til å godta! men men....

fordi den er for stor eller pga. quoten?

http://www.tranceaddict.com/forums/...light=underline

quote:

Old Post Sep-06-2004 20:36  Norway
Click Here to See the Profile for itsamemario Click here to Send itsamemario a Private Message Visit itsamemario's homepage! Add itsamemario to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
atlearmeen
Senior tranceaddict

quote:
Originally posted by dj_alfi
fordi den er for stor eller pga. quoten?

http://www.tranceaddict.com/forums/...light=underline

...men det er ikke så morsomt at det er nødvendig å ha den i siggen!

Old Post Sep-07-2004 15:33  Norway
Click Here to See the Profile for atlearmeen Click here to Send atlearmeen a Private Message Add atlearmeen to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
itsamemario
Divine Angel

quote:
Originally posted by atlearmeen
...men det er ikke så morsomt at det er nødvendig å ha den i siggen!

kanskje ikke for deg som 'akkurat' har signet opp, men jeg syntes det var morsomt.. og hvis du har ett problem med det, så kan du gå å klage til noen andre med det, for å være ærlig, så bryr jeg meg ikke om dine meninger om sig'en min....

quote:

Old Post Sep-07-2004 22:30  Norway
chem-x
tranceaddict

Registered: May 2004
Location: Oslo, Norway. In the darkness, where the strobes are overheating and beats are pounding.

Jeg og nico snurra:

OGP - What if?
DJ Scot Project - FM2
Thomas Rubin - Cold Night (DJ Scot Project Remix)
Mark Jones - New Life (Junk Project Remix)
Blutonium Boy vs. DJ Neo - Turbodüse (DJ Neo Hardbass Mix)
Ad Nauseam - House of 1000 corpses (303 Carnival Mix)
Fast Floor - Sirens of Time (Überdruck Remix)
Bytes Brothers - Discover the world (Club Mix)
Arome - Hands Up! (DJ Scot Project Remix)
DJ Virus - All your bass (Thomas Trouble Remix)

Litt mer revershelvete enn vi vanligvis kaster på decksa, men forandring fryder :P

Blir nok ikke fullt så nådeløst neste gang og jeg kan garantere at vi skal kjøre lavere volum.. Var en kar utenom tekniker-staben vår som watta opp volumet og det ble desverre ikke korrigert..

Både jeg og Nico har fortsatt fucka hørsel på venstre øre, heh. Begynner å bli lettere bekymret..

PS: Skal huske vinyl cleaning før neste gang, hehe.

Sand Leaper: Yeah kjempehyggelig å hilse på deg, mye stress med nedrigging, vi får ta igjen chatten neste gang, da snurrer jeg ikke

Og jepp, hands up er old, men vi er to om skivevalget og den er jo tross alt en evergreen

Old Post Sep-08-2004 16:09  Norway
Click Here to See the Profile for chem-x Click here to Send chem-x a Private Message Visit chem-x's homepage! Add chem-x to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway > TRANCE DEPARTMENT 005 – 4. September 2004
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID .this track please PG2 TXITXARRO [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDJ Preach - No War in the Summer [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 12:23.

Forum Rules: