quote:Originally posted by Glaniskanis Ik laat nix los (Ik weet wel iets maar dat kom je wel te weten snel genoeg) Ennuh de vinyl komt uit de 14e hier in NL Retail dus Greetz, Glaniskanis Moeten we nog ff w88 en ondertussen veel naar de set van Ferry Corsten luisteren
Hijs uit Macro_V-Simulated-Promo_Vinyl-2001-POW Wees niet bang Macro V is een tikfoutje van de ripper Maarruh hijs phat! Lees hier later weer voor een Direct Link Greetz, Glaniskanis
___________________ OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMG My New Mix! A Plausible Landscape [2012]
VETTTTTTTTTTTTTTTTTT Ik zit al te w8 glanis GO GLANIS of wie dan ook voor dit nummer Greetz Muppet
quote:Originally posted by Glaniskanis Hijs uit Macro_V-Simulated-Promo_Vinyl-2001-POW Wees niet bang Macro V is een tikfoutje van de ripper haha, macro is groothandel....... iemand wilde gewoon ff reclame maken ( ben hem nu aan het downen )
___________________ Alsof Het G*dverdomme Himmel Niks Kost!!!
Gimme gimme gimme a direct link, hijs zooooooooooooooo phat!!!