|
וואי חבר'ה אתם לא יודעים מה זה לראות את הטקס הענקת המדליות לייב, בשקם ... כן היה לנו הרבה זמן לראות את ערוץ 11 ...
אני בכלל לא האמנתי חשבתי סתם שמועות...
וואי וואי - זהב זה לא סתם... 
נ''ב: לגבי מכבי - אין מה לשמוח חבר'ה, שמעתי קיבלנו את הבית הקשה ביותר עם יובנטוס, אייקס ו...מממ...עוד משהו שאני לא ממש זוכר אבל קבוצה לא פחות חזקה מאשר 2 הראשונות - אז תהיו מוכנים לאכזבות אבל כמו שאומרים לעומת זה- נקווה לטוב... 
___________________

In today's depressed music industry, the beautiful and intelligent tracks
get left out, replaced by candy coated bullshit
Last edited by taltul on Aug-27-2004 at 09:48
|