|
|
|
|
 |
CygnusX
Ex-moderator

Registered: Apr 2002
|
|
|
Aug-27-2004 09:47
|
|
|
 |
 |
Eagle`
Progressive Psy Addict

Registered: Aug 2002
|
|
|
Aug-27-2004 10:49
|
|
|
 |
 |
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001
|
|
|
Aug-27-2004 11:28
|
|
|
 |
 |
Eagle`
Progressive Psy Addict

Registered: Aug 2002
|
|
|
| quote: | Originally posted by djcresto
die altitude is dat het eerste nummer?
heb nu ook beke naar het filmke gekeken, nu heb ik hier spijt dat ik nie op reis geweest ben dit jaar. Dat fimke is één kippenvelmoment.
Twas ondertussen ook al een tijdje geleden dat ik as the rush comes heb gehoord en het deed goed het nog eens terug te horen |
Nee eerst nr das Sunrise Mix van The Eternal, een van mijn persoonlijke all-time favo's, zoveel emotie in dit nr voor me imo. Ogen toe, glimlach op gezicht en zweven. Echt een nr om van te schreien haast. Perfecte nr voor ondergaande zon, hou je gewoon niet voor mogelijk . Sunrise Mix is ook de inleider, stilte voor de storm als het ware 
S.H.O.K.K. Remix van Altitude weet niet juist meer waar ie erges staat in filmpje, kan geen filmjes bekijken omdat men pc stuk is, 16 colors only ik gok dat het ergens in de buurt is van Rank 1 - Airwave en Alphazone Remix van Saltwater dacht ik. Anyway op einde van filmje in de credits staat volgorde van de tunes
Anyway S.H.O.K.K. Remix van Altitude is gewoon de "feest" plaat imo, die opbouw naar die climax is gewoon ziek en dan barst het gewoon los, gewoon uit je plaat gaan 
Deze 2 tunes stellen,voor mij persoonlijk,de 2 elementen voor waar het allemaal omdraait, energie en emotie

|
Aug-27-2004 12:10
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 17:20.
Forum Rules: