|
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
הלוואי והייתי גר מספיק קרוב לת"א...
הייתי בא מצידי לבד..
אבל איפה...
שעתיים נסיעה אולי רק להגיע...
וכל מקרה לא מדבר על כל הבצפר..
יש כולה 2-3 אנשים שהם בראש של מסיבות..
ופשוט לא מרשים להם בגלל המרחק
אחרת הייתי בטוח בא תאמין לי |
בטח יהיה הסעות מחיפה או משהו כזה...אני מקווה...
ואם זה 17 פלוס אז סבבה מתאים לי!
___________________
^*^Techno is for your mind, House is for your soul, and Carl Cox is a god^*^
|