An English thread, yay!!!! *grabs a flame shield.
This thread is almost as old as DA
quote:Originally posted by jp This thread is almost as old as DA
Do you have any idea what the meaning of 'graven' is?
quote:Originally posted by jp Do you have any idea what the meaning of 'graven' is? Zeg-uhhh JP... zullen we het hier in NLTA gewoon op het Nederlands houden ?! Stelletje taal-barbaren !
quote:Originally posted by eieregooie handig ei!!!! maar hoe bevestig je die aan je bagagedrager??
Last edited by Loraine on Dec-27-2005 at 09:12
laat mij lekker vrij zijn...! de eerste vrije kerst in jaren....vorig jaar zat ik om deze tijd in een motel in luton... ook niet alles januari ga ik wel eens werken ok?
er wordt hier laatste tijd wel wat geflirt...
care to explain?
quote:Originally posted by ZZandirt care to explain? voel je je aangesproken had het idd over jou en lorrie
quote:Originally posted by Unique2701 voel je je aangesproken had het idd over jou en lorrie maar dat betekent niet dat ik niet meer gek op je ben hoor!! (enneuh: niet verder vertellen, lorries vriendje mag het niet weten.... )