"samen met de nummer #1 DJ van België MARCO BAILEY, twee workshops."
Als dit d enummer 1 is dan moet de rest wel gigantisch slecht zijn want Marco Bailey is al zwaar slecht.
___________________
Allemaal gelul!!
Sep-02-2004 17:02
Fkwebeman
Sletlana
Registered: Feb 2002
Location: Groningen
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik krijg ook van die spam van hen. Hoe komen die lui aan mijn mail????? Heb dat nergens aangegeven!
Nu je het zegt.. DAT vraag ik me eigenlijk ook wel af.. :S
___________________
Sep-02-2004 19:35
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
quote:
Originally posted by Fkwebeman
Nu je het zegt.. DAT vraag ik me eigenlijk ook wel af.. :S
Je kan je nergens afmeldden ofzo........ ook niet submitten verder.
Irritant, Spam........
___________________
"Life is all about choices & respect"
Sep-02-2004 19:46
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
quote:
Nouen laat die mensen toch hun centen verdienen Bram.
Langs de forume 1 curcuit staat toch ook over 'orange', 'marlboro' enzenzenz...dit is de manier van business. Als je wilt dat de scene clean blijft van aanbiedingen of sponsoring dan start je er zelf maar 1. Dit is gewoon reclame. Marlboro gebruikt schumacher toch ook. Dit is reclame en dus business. Niets mee aan de hand dus. Nutteloze dingen om je druk over te maken.
En wat maakt het uit of zijn naam er bij staat. Je gaat het toch niet kopen of gebruiken dus waar maak je je druk om.
Sjezus , stelletje floerten lees nou gewoon eens wat ik zeg! (Ja jij dus ook Tim) Discussieren kunnen mensen zo te zien dus ECHT niet :S
Om hier even op door te gaan: ik maak me er ook niet druk om, dat moeten die lui zelf weten, ik ga hem ook zeker niet kopen et cetera en laat die mensen hun centen ook maar gewoon verdienen. Maar dan moet iemand hier niet gaan beweren dat ze de naam Tiesto niet eraan geplakt/benadert hebben vanwege het geld... Natuurlijk is dat wel zo. Dat is het punt waar ik het over heb.
Dat ze daarmee geld willen verdienen: hun recht. Dat is tevens wat anders en exhorbitante bedragen voor een TiC2 kaartje, dat staat hier los van.
___________________
"Life is all about choices & respect"
Sep-07-2004 16:37
moogwai
In TrancEaddict We Trust
Registered: Oct 2000
Location: 013
Hier heb ik ook al een stuk of 3 spammails/pm's van gekregen
Maar ik ben geen dj, anders was het misschien zelfs wel nuttig geweest
Sep-07-2004 18:59
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
Location: Holland
Het gaat altijd om het geld. Het gaat nooit om iets anders.
___________________
Allemaal gelul!!
Sep-07-2004 20:01
basvh
Bert says: Hatseflats!
Registered: Oct 2000
Location: Amsterdam + Ammerzoden
quote:
Originally posted by SnuggLe
Om hier even op door te gaan: ik maak me er ook niet druk om, dat moeten die lui zelf weten, ik ga hem ook zeker niet kopen et cetera en laat die mensen hun centen ook maar gewoon verdienen. Maar dan moet iemand hier niet gaan beweren dat ze de naam Tiesto niet eraan geplakt/benadert hebben vanwege het geld... Natuurlijk is dat wel zo. Dat is het punt waar ik het over heb.
Dat ze daarmee geld willen verdienen: hun recht.
tuurlijk word de naam tiesto eropgeplakt om geld te verdienen maar het is niet zo van: we gaan een virus uitgeven en om hem te promoten pakken we tiesto maar.
Die mike heeft speciaal voor tiesto een set onwikkeld die hij exclusief kon gebruiken mits hij na een jaar om de markt zo komen. Voor hun beide dus een win-win situatie: tiesto heeft samples die niemand heeft en Virus heeft een product waar de naam tiesto aan vast zit.
Coxy en newmark, PVD en Motorola, Vath/cocoon en T-Mobile/siemens, Die gozer van extrema die 1 miljoen voor zijn aandelen wil. Dit zijn allemaal verbintenissen waar een x aantal euros op de desbetreffende bankrekening wordt gestord en meer niet. maar goed hier hoor je snuggle niet over want het gaat niet over id-t/tiesto
___________________
Sep-07-2004 20:34
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
quote:
Originally posted by basvh
tuurlijk word de naam tiesto eropgeplakt om geld te verdienen
Oke, dus ik had gelijk. Iemand die het durft te zeggen
___________________
"Life is all about choices & respect"
Sep-08-2004 19:21
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
Location: Holland
quote:
Originally posted by SnuggLe
Oke, dus ik had gelijk.
Dat is hetzelfde als "Ik denk dat DJ Jean zijn bekendheid gebruikt om jonge meisjes te neuken"
Dat kan niemand tegenspreken
Makkelijk scoren hoor Bram
Sep-08-2004 20:53
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
quote:
Originally posted by jp
Dat is hetzelfde als "Ik denk dat DJ Jean zijn bekendheid gebruikt om jonge meisjes te neuken"
Dat kan niemand tegenspreken
Makkelijk scoren hoor Bram
Tsja, maar niemand durft het ooit toe te geven. Het is 'zeiken'
___________________
"Life is all about choices & respect"