|
Cool report Tijs! 
Kwam Dave toevallig vrijdag nog tegen in de trein, hoorde dat jullie naar LVC gingen ja (zoals ik tijd geleden had gemeld dat het was ).
Moet echt nog een keer naar Earth toe (nooit geweest, schaam schaam), maar als ik vrijdag zou gaan naar een feest zou het toch ook Holden worden!
Veel plezier die mensen die gaan vrijdag! Ik moet het zaterdag maar even doen met MdH0.3 waar gelukkig Stef Vrolijk ook nog draait. Jammergenoeg niemand die meewil vrijdag naar A'dam 
___________________
"Life is all about choices & respect"
|