|
| quote: | Originally posted by moogwai
Met een normaal Nederlands elftal (Robben, van Nistelrooy, een Stam die toch beslist om door te gaan, etc) had Nederland misschien wel met 3-0 gewonnen... |
Stam blijft?
___________________
Alsof Het G*dverdomme Himmel Niks Kost!!!
|