Originally posted by Jasperovitsj
^ Laat u toch niet zo opnaaien!
Hoe meer ge er u aan ergert, hoe meer we er nog over gaan zeveren, zo kinderachtig zijn we nu eenmaal!
Goed dak het weet, dan ga ik ook wa meer kinderachtig beginnen doen.
Albums of the year: 1. Hybrid - I Choose Noise 2. Liberto - Lullaby 3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer) 4. Peter Gun - Friendly Fire 5. Thomas Schumacher - Home 6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey) 7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki) 8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)
Sep-12-2004 12:47
Jakhira
Ridiculously meticulous
Registered: May 2003
Beste Phortastic, ik maakte die comment juist omdat je vroeg om zo'n comments niet te maken. Jasper heeft gelijk, zo kinderachtig zijn we wel.
En ja ik haaaaaaaaaat Traffic
Sep-12-2004 12:51
Phortastic
It's Majik !
Registered: Jun 2004
Ook als ik NIET vroeg om die comment niet te maken had ge hem wel gemaakt. Dus das bullshit.
Albums of the year: 1. Hybrid - I Choose Noise 2. Liberto - Lullaby 3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer) 4. Peter Gun - Friendly Fire 5. Thomas Schumacher - Home 6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey) 7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki) 8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)
Sep-12-2004 12:53
Jakhira
Ridiculously meticulous
Registered: May 2003
quote:
Originally posted by Phortastic
Ook als ik NIET vroeg om die comment niet te maken had ge hem wel gemaakt. Dus das bullshit.
Nee echt, het was om die reden. Mij kan het niet schelen op hoeveel cd's hij zijn hitjes zet hoor
maakt mij eigenlijk nei zo uit dat der oude tracks op staan, als de nieuwe maar goed zijn. Kheb der nie teveel van gehoord bij de olympische spelen dus ik kan der zelf nie over oordelen, maar ben der wel benieuwd naar. Ik ken in ieder geval alleen traffic, lethal industry, forever today en adagio.
Sep-12-2004 23:02
Bertn
aka B!rD
Registered: Jan 2004
er was 1 breakbeat track die hij ook gedraaid had op de festivals deze zomer die ik best goed vond, hoe noemde die?
Sep-13-2004 19:45
Kaidreas
Lord of the offtopics
Registered: Dec 2003
quote:
Originally posted by pooley
ge moogt is aan mijne lekstok likken
lekken aan uwe lullie zeker??
wete ik heb eigenlijk weinig goesting, om em nog maar hene te luisteren. ik bedoel maar, kzou het erg vinden om er hene te luisteren en em saai te vinden en zelfs teleurgesteld zijn. owkee just be was anders, maar het was toch nog altijd niet "dat" ze, als ge begrijpt wat ik bedoel