Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Holden is een held!
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
robin
OMGTTFOWTISFBIDK

Registered: Feb 2003

http://trance.nu/v3/images/article_images/200404270026James&Petter.jpeg

Old Post Sep-11-2004 17:33  Netherlands
Click Here to See the Profile for robin Click here to Send robin a Private Message Add robin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Phortje
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2003

Ik word jaloers

Old Post Sep-11-2004 17:48  Netherlands
Click Here to See the Profile for Phortje Click here to Send Phortje a Private Message Add Phortje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
GrooveCollect.
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2004

Ik plak hier voor het gemak maar ff het verslagje wat ik voor mijn board heb geschreven.
Let dus maar niet op de namen, want die mensen zijn hier niet bekend.

quote:
Er was al enige verwarring over de aanvangstijd van Earth op het net,
maar de regelneef Nimo liet ons weten hier dat het deze keer toch echt om 10 uur zou beginnen.

Kom ik dus gister om 5 over 10 aan bij de Melkweg en koop en kaartje,
maar toen ik door wilde lopen vertelde ze me wel dat ik nog maar een blokje om moest,
want het ging pas om half 11 open (en bedankt he, Nimo).
Toen ik uiteindelijk als eerste om half 11 de max binnen liep had Bart net zijn eerste plaat opgelegd. Ben na een paar uur naar de Mazzo vertrokken, maar heb me op Earth toch wel vermaakt. Nog wat bekenden gesproken, oa Noel (met d'r stoere Deep Dish @ Pacha shirtje), Lalabebe (heb je toch je zin ?), Jeroen (jammer dat je toch maar een half uurtje gedraaid hebt), Vortex (waar was je nou in de Mazzo, Pim ?). Ook nog even in de oude zaal wezen kijken naar de wazige performance van Max2. Was voor mij te druk en ik snapte het kunstgehalte ook niet. Misschien was het wel bedoelt als simpel volksvermaak, maar echt lachen vond ik ook niet, duzzz..
Op een gegeven moment stond in de oude zaal Bas the funky Bastard (alleen die naam al ) te draaien. Met dezelfde foute zonnebril waaraan ik me op de foto's van de vorige keer op Earth ook al aan irriteerde, stond hij voor een man of 50 zijn ding te doen. In de max draaide Lemon 8 zijn licht getinte trancy plaatjes, maar hier was het gelukkig wel redelijk druk.

Na een tijdje met enige twijfel naar de Mazzo vertrokken. Op het moment dat ik dat binnen kwam was Holden net begonnen aan zijn 4 uurs set. Hier was er wel ff wat anders aan de hand als waar ik net vandaan kwam. Holden stond vollop te knallen in een overvolle, warme Mazzo. Er hing een onwijs goeie sfeer en iedereen had het duidelijk naar zijn zin. Ook hier waren veel vrienden en bekenden aanwezig en ik heb me dan ook prima vermaakt.
Holden draaide uiteraard veel bekende dingen, maar dat is ook niet zo raar als je een dj zo vaak hoort. Dit was voor mij waarschijnlijk de laatste keer Mazzo en ik was blij dat ik dus dit nog even mee heb gepakt.

Old Post Sep-11-2004 18:04  Netherlands
Click Here to See the Profile for GrooveCollect. Click here to Send GrooveCollect. a Private Message Visit GrooveCollect.'s homepage! Add GrooveCollect. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

quote:
Originally posted by GrooveCollect.
Ik plak hier voor het gemak maar ff het verslagje wat ik voor mijn board heb geschreven.
Let dus maar niet op de namen, want die mensen zijn hier niet bekend.

Nerd

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Sep-11-2004 18:06  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
GrooveCollect.
Supreme tranceaddict

wat jij wilt...

Old Post Sep-11-2004 18:10  Netherlands
Click Here to See the Profile for GrooveCollect. Click here to Send GrooveCollect. a Private Message Visit GrooveCollect.'s homepage! Add GrooveCollect. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

quote:
wat jij wilt...

Tsss beter dat je niet zo vaak het kontvocht van je vrienden drinkt want het tast je mannelijke hormomen aan..

Old Post Sep-11-2004 18:12  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
GrooveCollect.
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by Remy D
Tsss beter dat je niet zo vaak het kontvocht van je vrienden drinkt want het tast je mannelijke hormomen aan..

Hé sukkel, dit soort dingen zouden bij MIJ niet op komen, dus dit zegt meer over jou als over mij...

maargoed, je zal hier ook wel weer bijdehand op reageren.

De Groeten

Old Post Sep-11-2004 18:23  Netherlands
emre
S&D / 16BL

Registered: Oct 2003

No bitchin' in this 'Holden = Hero' topic goddammed

Old Post Sep-11-2004 18:26  Netherlands
Click Here to See the Profile for emre Click here to Send emre a Private Message Visit emre's homepage! Add emre to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
GrooveCollect.
Supreme tranceaddict

precies, mijn idee

Old Post Sep-11-2004 18:35  Netherlands
New Wave
We are all a number......

Registered: Mar 2001

quote:
Hé sukkel, dit soort dingen zouden bij MIJ niet op komen, dus dit zegt meer over jou als over mij...

De Groeten

Ach, dat doet hij bij ieder nieuw persoon. Anders posten kan hij niet. Neem het totaal niet serieus en ga er niet verder op reageren.
Aan dit soort post hebben we namelijk niets en ieder nieuw persoon die Remy nog niet kent op dit forum gaat er dood leuk tegenin.

Old Post Sep-11-2004 18:48  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by New Wave
Ach, dat doet hij bij ieder nieuw persoon. Anders posten kan hij niet. Neem het totaal niet serieus en ga er niet verder op reageren.
Aan dit soort post hebben we namelijk niets en ieder nieuw persoon die Remy nog niet kent op dit forum gaat er dood leuk tegenin.

Whaha, wat is dit voor Politiek Correcte Bullshit uit jouw mond dan!

Old Post Sep-11-2004 19:03 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

quote:

De Groeten

whahahaha sukkel is een gaaf woord zeg hahahhaahaaaaa

Old Post Sep-11-2004 19:09  Netherlands

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Holden is een held!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackhardtrance from 1999 must be id'ed? [2003] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSzeifert vs. Krash - Angels Crying [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 12:41.

Forum Rules: