|
|
|
|
 |
GrooveCollect.
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2004
|
|
|
Ik plak hier voor het gemak maar ff het verslagje wat ik voor mijn board heb geschreven.
Let dus maar niet op de namen, want die mensen zijn hier niet bekend.
| quote: | Er was al enige verwarring over de aanvangstijd van Earth op het net,
maar de regelneef Nimo liet ons weten hier dat het deze keer toch echt om 10 uur zou beginnen.
Kom ik dus gister om 5 over 10 aan bij de Melkweg en koop en kaartje,
maar toen ik door wilde lopen vertelde ze me wel dat ik nog maar een blokje om moest,
want het ging pas om half 11 open (en bedankt he, Nimo).
Toen ik uiteindelijk als eerste om half 11 de max binnen liep had Bart net zijn eerste plaat opgelegd. Ben na een paar uur naar de Mazzo vertrokken, maar heb me op Earth toch wel vermaakt. Nog wat bekenden gesproken, oa Noel (met d'r stoere Deep Dish @ Pacha shirtje), Lalabebe (heb je toch je zin ?), Jeroen (jammer dat je toch maar een half uurtje gedraaid hebt), Vortex (waar was je nou in de Mazzo, Pim ?). Ook nog even in de oude zaal wezen kijken naar de wazige performance van Max2. Was voor mij te druk en ik snapte het kunstgehalte ook niet. Misschien was het wel bedoelt als simpel volksvermaak, maar echt lachen vond ik ook niet, duzzz..
Op een gegeven moment stond in de oude zaal Bas the funky Bastard (alleen die naam al ) te draaien. Met dezelfde foute zonnebril waaraan ik me op de foto's van de vorige keer op Earth ook al aan irriteerde, stond hij voor een man of 50 zijn ding te doen. In de max draaide Lemon 8 zijn licht getinte trancy plaatjes, maar hier was het gelukkig wel redelijk druk.
Na een tijdje met enige twijfel naar de Mazzo vertrokken. Op het moment dat ik dat binnen kwam was Holden net begonnen aan zijn 4 uurs set. Hier was er wel ff wat anders aan de hand als waar ik net vandaan kwam. Holden stond vollop te knallen in een overvolle, warme Mazzo. Er hing een onwijs goeie sfeer en iedereen had het duidelijk naar zijn zin. Ook hier waren veel vrienden en bekenden aanwezig en ik heb me dan ook prima vermaakt.
Holden draaide uiteraard veel bekende dingen, maar dat is ook niet zo raar als je een dj zo vaak hoort. Dit was voor mij waarschijnlijk de laatste keer Mazzo en ik was blij dat ik dus dit nog even mee heb gepakt. |
|
|
Sep-11-2004 18:04
|
|
|
 |
 |
GrooveCollect.
Supreme tranceaddict

|
|
|
Sep-11-2004 18:10
|
|
|
 |
 |
GrooveCollect.
Supreme tranceaddict

|
|
|
Sep-11-2004 18:35
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 12:41.
Forum Rules: