Originally posted by Matthijs
Deze versie is wat meer geschikt om in een set te draaien, het origineel was daar toch iets te rustig voor.
Dat ligt er maar aan welke stijl je draait
___________________
Sep-14-2004 10:48
Chicane
Toilet Duck®
Registered: Nov 2001
Location: Dordrecht
quote:
Originally posted by Ben_Lei
Effe voor de duidelijkheid:
is dit een Liveset ? of zijn dit de gespeelde nummers los op cd ?
Volgens ID&T:
quote:
Olympische set Tiesto op CD
De set die dj Tiësto draaide tijdens de openingsceremonie van de Olympische Spelen in Athene, komt uit op cd. Dit staat in de nieuwsbrief van de Bredase dj te lezen. Het album is getiteld 'Parade of Athletes' en ligt vanaf 18 oktober in de winkels.
Tiësto was door de organisatie van de Spelen gevraagd om nieuwe muziek te componeren tijdens de binnenkomst van alle atleten. De respons op het Olympische optreden was zo groot, dat nu besloten is de hele ceremonie op CD te zetten.
Sep-14-2004 11:35
Gonzo
blub .oO
Registered: Feb 2003
Location: Rotterdam, The Netherlands
Humor van Phono:
quote:
Volgens de nieuwsbrief wil Tiësto 'het speciale gevoel dat hij tijdens het optreden heeft gehad, met al zijn fans delen'.
Tijs, je denkt ook aan alles
Sep-14-2004 12:55
MaGiKaL_MiKe
Supreme tranceaddict
Registered: Feb 2003
Location: Den Haag, The Netherlands
Het kan geen Live Cd zijn want tijs draaide al die nummers toch niet op die manier achterelkaar tijdens zijn set
Ben benieuwd wat zij onder een leuk prijsje vinden vallen
Sep-14-2004 21:00
moogwai
In TrancEaddict We Trust
Registered: Oct 2000
Location: 013
quote:
Originally posted by MaGiKaL_MiKe
Ben benieuwd wat zij onder een leuk prijsje vinden vallen
Idd.. als de prijs meevalt ga ik 'm wel halen.
Sep-15-2004 09:19
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
Location: Breathtaking!
quote:
Originally posted by moogwai
Idd.. als de prijs meevalt ga ik 'm wel halen.
Kopen? Eerst luisteren en dan misschien kopen!
___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..
Sep-15-2004 10:21
moogwai
In TrancEaddict We Trust
Registered: Oct 2000
Location: 013
quote:
Originally posted by eXos
Kopen? Eerst luisteren en dan misschien kopen!
Tuurlijk! Maar dat is toch standaard tegenwoordig
Sep-15-2004 12:00
Chicane
Toilet Duck®
Registered: Nov 2001
Location: Dordrecht
playing: "Tiesto - The Parade Of The Athletes" .:192kbps|Stereo|72:25:.
wel geinig cdtje leuk & lekker nothing more nothing less
Sep-17-2004 09:04
dj_spare
Sjef Jembek
Registered: Apr 2002
Location: Somewhere
lekker cd tje, zitten wel goede nummers tussen... moet hem nog een beetje beter beluisteren, voordat ik kan oordelen of dit album meer kwaliteit dan kwantiteit is...