 |
|
|
|
 |
|
 |
 |
DjChook
Ancient TranceAddict

Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel
|
|
|
טוב אז נתחיל מזה, אני לא כזההה צעיר, אומנם יש לי פזמ של 3 ימים... אבל הייתי על מדים עם משמעת יותר מחצי שנה, אז המדים מלוכלכים, והכומתה משופצרת , ויש לי סיכה לכומתה, ויש לי שתי סיכות על הכיסים, ותאמין לי אני לא נראה כזההה צעיר 
גם הנעליים הספיקו להשתפשף...
בלי שום קשר, אני עושה את הטירונות בניצנים, במחלקה עם כל הקורס, ומספיק חברים קרובים בכיתה
שיא הכייף בקיצר הטירונות הזאתי זה הדבר הכי שוק בעולם , בלי לבקש ישר קיבלתי פטור מריצות / מסעות / פקלים ואני שומר בישיבה.. מצחיק. והדבר הכי כייף... אנחנו עושים טירונות, ויוצאים שלושה רבעושים !!! במהלך הטירונות (סוגרים רק את השבת של יום כיפור)... אז מי אמר שטירונות בחגים זה לא כייף ?!
___________________
Never again.
|
|
Sep-15-2004 12:35
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 17:28.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|