Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > OT: Hamids Teguide
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

fan va sur jag blev nu .. jävla TA .. database error står det efter mitt MEGALÅNGA inlägg om teer .. så jag skiter i att skriva mer här, för jag blir bara surare!!

Old Post Sep-14-2004 20:06  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
RebeL9
The Digital Blonde addict

Registered: Nov 2001

quote:
Originally posted by jofawe
fan va sur jag blev nu .. jävla TA .. database error står det efter mitt MEGALÅNGA inlägg om teer .. så jag skiter i att skriva mer här, för jag blir bara surare!!

hey kom igen jag vill faktiskt läsa det där

Old Post Sep-14-2004 20:08  Afghanistan
Click Here to See the Profile for RebeL9 Click here to Send RebeL9 a Private Message Visit RebeL9's homepage! Add RebeL9 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

haha.. men jag har lugnat ner mig lite nu :P
men nååååde TA om de tar det igen.. då kreverar jag!

Iallafall, jag är te´o´man, har till och med införskaffat en egen vattenkokare till fikarummet på jobbet.
(just eftersom microvärmt vatten och pås-te smakar pungsvett, typ)

Så jag är en av dem som har upp till 5 sorter lös-te hela tiden i mitt skåp, istället för kaffe och annat gift.
Hellst ska det ju vara sött och mjukt (för mjölk o socker är inte gott i) Ska dock testa det du hade, Hamid, det verkade najs!

Fick ett peruanskt, eller guatemalskt, te i skolan av en lärare en gång, det var riktigt riktigt gott som man drack ur något som liknade en pipa, fast modell större då.
Blad å grejjer var det.. surt, men ändå sött.. toklustigt!

Old Post Sep-14-2004 20:29  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

jag e personligen inte så förtjust i mjölk i teet, tycker det tar för mycket av själva tesmaken.

jag föredrar teet starkt som attans, gärna lite beskt också. Får absolut inte vara för sött och sliskigt.

batteries not included.

- dave

Old Post Sep-14-2004 20:51  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Pjox
Lost tranceaddict

Registered: Jun 2003

Kanske ska ta o tillaga det i helgen och tvinga peter att drika det bara för att se honom drika te me mjölk i
Vore lite skoj :P jag tycker nämnligen att hans te aldrig ser särsilt gott ut

Usch måste gå o göra lite te nu. Tyvärr har vi för lite mjölk hemma för att jag ska kunna testa det där spec. teet (jag fortsätter att stava det på detta settet ända tills någon rättar mig )

Old Post Sep-14-2004 20:58  Sweden
Click Here to See the Profile for Pjox Click here to Send Pjox a Private Message Visit Pjox's homepage! Add Pjox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003

quote:
Originally posted by Vizay
jag e personligen inte så förtjust i mjölk i teet, tycker det tar för mycket av själva tesmaken.

hmm, jag tycker teet smakar mer om man har mjölk i!

Old Post Sep-14-2004 21:31  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Proximus
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2001

kul att se det här Hamid, Iransk kultur ligger också ganska bra till när det gäller te och man känner igen sig lite ;p

And when I say "mother******" I do mean "mother******"
Because Mother Earth is dying and we continue to fuck her to death - Andre 3000

Old Post Sep-15-2004 13:32  Sweden
Click Here to See the Profile for Proximus Click here to Send Proximus a Private Message Add Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
cviper
Lurking on TA

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by Vizay

jag föredrar teet starkt som attans, gärna lite beskt också. Får absolut inte vara för sött och sliskigt.

Nej, mjölk i te, det funkar ju inte. Håller också med om att det inte får vara "sött och sliskigt", med ett undantag: när man har ont i halsen är det skönt med massor med honung i teet.

Vi brukar alltid ha mint 6 olika sorter te hemma; för alla som inte har prövat många olika sorter, så kan te smaka på helt olika sätt

Men jag har börjat konvertera till "the dark side", dvs. börjat dricka kaffe, sen jag börja plugga igen

Old Post Sep-15-2004 16:43  Sweden
Click Here to See the Profile for cviper Click here to Send cviper a Private Message Add cviper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > OT: Hamids Teguide
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackunknown techno track [2003] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAlex Morph & Woody van Eyden - Turn it on (Original mix) [2008]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:51.

Forum Rules: