|
| quote: | Originally posted by tango
Ik heb van iemand gehoord dat de muziek erg vet was, maar dat de organisatie van dit feest te vergelijken was met captital in de statenhal Denk dat de meeste dan wel genoeg weten...... |
Toch vreemd als dit het geval is, aangezien ILT toch al een tijdje bestaat. Strax ff een collega lastigvallen die is geweest, dan hoor ik het uit eerste hand hoe het was.
___________________

Down-Under was da bomb
|