|
Nog effe dit: 25 DJ's, waarvan enkele top Trance DJ's, aan het werk zien voor slechts 10 Euro en dat noemt Hitman "Shit".... wie is er nu een trance fan ?
Lig er helemaal niet wakker van, de zaal is volboekt, met meer dan 70 bedrijven: recordlablels, dj gear etc...en de kaartenverkoop loopt als een trein !!
Have a nice day.. en voor diegene die komen...je zal een onvergetelijke dag beleven.
Mike
|