Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > un pseudo = un prénom
Pages (16): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
boullette
Eki Eki Eki Eki batang!!!

Registered: Sep 2003
Re: Re: un pseudo = un prénom

quote:
Originally posted by maxxyme
bon en fait Tashita, c'est Josette, mais elle a pô trop envie de le dire... (je la comprends )

ptdrr!!

sinon moi c'est bob

Old Post Sep-24-2004 13:36  France
Click Here to See the Profile for boullette Click here to Send boullette a Private Message Add boullette to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JLP
Vive le deep

Registered: Oct 2003
Re: un pseudo = un prénom

quote:
Originally posted by stanymi
Edit² : j'arete les Edit car trop d'edit, tu l'edit...et pis c surtout que ca va me faire chier rapido

Old Post Sep-24-2004 14:09  France
Click Here to See the Profile for JLP Click here to Send JLP a Private Message Add JLP to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ptitcalvin
• ZaSieWeed Addict •

Registered: Jul 2003

ptitcalvin = William

Old Post Sep-24-2004 14:48  France
Click Here to See the Profile for ptitcalvin Click here to Send ptitcalvin a Private Message Add ptitcalvin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
trancegirl79
Trance and Finland addict

Registered: Aug 2002

Ben alors Stan! Tu m'as oublie!!!! lol

Trancegirl79 = Caroline

Old Post Sep-24-2004 15:26  Luxembourg
Click Here to See the Profile for trancegirl79 Click here to Send trancegirl79 a Private Message Add trancegirl79 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002
Re: un pseudo = un prénom

quote:
Originally posted by stanymi
Edit² : j'arete les Edit car trop d'edit, tu l'edit...et pis c surtout que ca va me faire chier rapido

T'édites sans écrire éditer...
... ou alors tu demandes au modérateur de le faire à ta place... oops qu'est ce que j'ai dit

Old Post Sep-24-2004 15:27  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
LoginZ
Veteran in training

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by d&b
d&b = Marc-Odillon
(oui mes parents etaient méchants, ils voulaient que je souffre à l'école.. )

hum
nan c'est comme LoginZ en fait

Tu dois etre le premier DareDevil de ma génération que je rencontre (online comme offline).

J'ai jamais eu d'autre DD avec moi en cours, voir meme à saluer (sauf troisème âge). c'est le prénom de mon arrière grand père.

Old Post Sep-24-2004 15:32 
Click Here to See the Profile for LoginZ Click here to Send LoginZ a Private Message Add LoginZ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj-axl
Senior tranceaddict

Registered: Apr 2004

Dj-axl = Alexandre

et Ferry Tayle ???

Old Post Sep-24-2004 16:19  France
Click Here to See the Profile for dj-axl Click here to Send dj-axl a Private Message Visit dj-axl's homepage! Add dj-axl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d-miurge
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2004

d-miurge = Guillaume

Old Post Sep-24-2004 16:31 
Click Here to See the Profile for d-miurge Click here to Send d-miurge a Private Message Add d-miurge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjFabeD
Triplex Club Addict !!

Registered: Dec 2003

euhh...petite question comme ca au risque de passer pour quelq'un qui se repete...mais est-ce qu'il ya deja eu un post auparavant ou l'on expliquer l'origine des pseudo qu'on a choisi sur TA.....

.....me souvien plus

Old Post Sep-24-2004 16:31  France
Click Here to See the Profile for DjFabeD Click here to Send DjFabeD a Private Message Visit DjFabeD's homepage! Add DjFabeD to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rivera
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

nan moi c'est Jonathan ... et sinon nan !! pas jojo c'est moche

Old Post Sep-24-2004 16:34  France
Click Here to See the Profile for Rivera Click here to Send Rivera a Private Message Add Rivera to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mochu
Feel the Spirit of Trance

Registered: Dec 2001

Mochu = Grégory == Greg == Grégo

Et oui encore un, peut être sous ce prénom se cache des admirateurs de Trance

Old Post Sep-24-2004 16:45  France
Click Here to See the Profile for Mochu Click here to Send Mochu a Private Message Add Mochu to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d-miurge
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2004

quote:
Originally posted by Mochu
Et oui encore un, peut être sous ce prénom se cache des admirateurs de Trance

pas un millionnaire en tous cas...

Old Post Sep-24-2004 16:52 
Click Here to See the Profile for d-miurge Click here to Send d-miurge a Private Message Add d-miurge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > un pseudo = un prénom
Post New Thread    Post A Reply

Pages (16): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackgreat old track (2006) [2009] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackNugen - "Braaj (Lemon8 Remix)" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:28.

Forum Rules: