|
| quote: | Originally posted by Vizay
vänta bara, snart rullar det säkert bootlegs på carolalåtar av gabriel & dresden på schlagergolvet ^^ |
LOL, ja sicket drag det skulle bli  
___________________
http://www.fredacler.com
http://www.soundcloud.com/fredacler
http://www.facebook.com/fredacler
http://www.twitter.com/fredacler
http://www.youtube.com/user/fredaker77
|