Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Premiär: Ny klubb i Uppsala! Club Envy @ News Club 2:a Oktober!
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
RebeL9
The Digital Blonde addict



Registered: Nov 2001
Location: Gothenburg, Sweden

yes och massa dansband! Älskar att svänga den lurviga till Carola - Främling!


___________________
My new oldskool TRANCE mix!

Old Post Sep-30-2004 11:17  Afghanistan
Click Here to See the Profile for RebeL9 Click here to Send RebeL9 a Private Message Visit RebeL9's homepage! Add RebeL9 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjDanniKay
Senior tranceaddict



Registered: Aug 2004
Location: Uppsala

quote:
Originally posted by RebeL9
yes och massa dansband! Älskar att svänga den lurviga till Carola - Främling!



LOL!!!
Sant, men inte på vårat golv!!!


___________________
----
MSN: [email protected]
ICQ: 46201311
www.uniteduppsala.nu
www.trapdoor.nu

Old Post Sep-30-2004 11:26  Sweden
Click Here to See the Profile for DjDanniKay Click here to Send DjDanniKay a Private Message Add DjDanniKay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired



Registered: Dec 2001
Location: Stockholm & in my mind

vänta bara, snart rullar det säkert bootlegs på carolalåtar av gabriel & dresden på schlagergolvet ^^


___________________
quote:
Originally posted by davedresden
i suggest getting the gabriel & dresden prog-a-minute. in 3 easy steps you too could change the face of dance music.

batteries not included.

- dave

Old Post Sep-30-2004 12:15  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FredAcler
Supreme tranceaddict



Registered: Feb 2004
Location: Örebro, Sweden

quote:
Originally posted by Vizay
vänta bara, snart rullar det säkert bootlegs på carolalåtar av gabriel & dresden på schlagergolvet ^^


LOL, ja sicket drag det skulle bli


___________________
http://www.fredacler.com
http://www.soundcloud.com/fredacler
http://www.facebook.com/fredacler
http://www.twitter.com/fredacler
http://www.youtube.com/user/fredaker77

Old Post Sep-30-2004 12:16  Sweden
Click Here to See the Profile for FredAcler Click here to Send FredAcler a Private Message Visit FredAcler's homepage! Add FredAcler to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Endre
lol space music



Registered: Apr 2002
Location: Space

quote:
Originally posted by RebeL9
yes och massa dansband! Älskar att svänga den lurviga till Carola - Främling!


FRÄMLING VAD DÖLJER DU FÖR MIG?!?!?! IIII DIIINAAA ÖÖÖÖÖGGOOOONN!!!!!

ta inte illa upp, men låt DJ Mange, Larsan och allt vad dom heter dansa ifred då.

Old Post Sep-30-2004 13:05 
Click Here to See the Profile for Endre Click here to Send Endre a Private Message Add Endre to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired



Registered: Dec 2001
Location: Stockholm & in my mind

endre: får vi höra dom där vocalsen i din nästa produktion nurå?


___________________
quote:
Originally posted by davedresden
i suggest getting the gabriel & dresden prog-a-minute. in 3 easy steps you too could change the face of dance music.

batteries not included.

- dave

Old Post Sep-30-2004 15:07  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
toka
Supreme tranceaddict



Registered: May 2001
Location: Sweden, Uppsala

Jaa då var premiären avklarad då!


En helt godkänd premiär enligt mig! Kunde varit mycket bättre men man hade inga jättestora förhoppningar direkt! Lite svårfångad publik stundtals men man får nog kompromissa med att spela kommersiellt lite då och då de första gångerna för att det ska sätta intryck på folk här!

Var första gången vi provade på ett sånt här koncept på just News Club där folk annars är vana med att höra Gunther och annan radio musik.

Kommersiellt var dock inte vad varken DJ Danni Kay eller DJ Mange (Trapdoor) ville spela! Mycket blandat krogfolk som hänger på stället! Men det är var trots allt premiären och det kan bli bättre framöver!

Det var en del folk på dansgolvet och de verkade trivas där! Många som kom fram och tackade för kvällen etc! Lite positiv feedback!

Släppte loss lite i slutet av kvällen! Var det hårdare drivigare soundet som verkade fungare bäst!

Vi får se när nästa Club Envy fest blir av! Håller er uppdaterade!

Ni kan ju besöka hemsidan så länge på: http://www.news-club.tk/

Meddela mig om det är några problem med hemsidan! De flesta har problem med att komma in på "Mingel" och "Gästboken".

Bilder från premiären lär dyka upp snart oxo!

Toomas / Toka

Old Post Oct-03-2004 10:08  Sweden
Click Here to See the Profile for toka Click here to Send toka a Private Message Visit toka's homepage! Add toka to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
toka
Supreme tranceaddict



Registered: May 2001
Location: Sweden, Uppsala

lite bilder från premiären finns uppe här nu!

Old Post Oct-04-2004 17:17  Sweden
Click Here to See the Profile for toka Click here to Send toka a Private Message Visit toka's homepage! Add toka to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired



Registered: Dec 2001
Location: Stockholm & in my mind

såg nice ut

toka check your mail förresten


___________________
quote:
Originally posted by davedresden
i suggest getting the gabriel & dresden prog-a-minute. in 3 easy steps you too could change the face of dance music.

batteries not included.

- dave

Old Post Oct-04-2004 17:25  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
toka
Supreme tranceaddict



Registered: May 2001
Location: Sweden, Uppsala

Om det är någon som var på premiären så skriv gärna en rad eller två i gästboken på News Club. Det är viktigt för de att få lite feedback och för att de ska kunna fortsätta inför kommande trance och klubbkvällar med Club Envy!

hemsidan: http://www.news-club.tk/

//toomas / toka

Old Post Oct-23-2004 00:32  Sweden
Click Here to See the Profile for toka Click here to Send toka a Private Message Visit toka's homepage! Add toka to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Premiär: Ny klubb i Uppsala! Club Envy @ News Club 2:a Oktober!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacksasha 1995 bangkok..track 1... [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackPlanisphere - "Ozone" [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 17:01.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!