|
Ik moest er een paar jaar geleden (2002 dacht ik) werken voor mijn bijbaantje, heb me UITSTEKEND vermaakt van wat ik mee heb kunnen maken. Lekker hakken in de oldschool hal, supervet al die oude knallers (oa pessa pessa).
Dit jaar weinig oude bekende namen... geen olschool meer?
Nieuwe hardcore zuigt....Vroegah was alles beter.
___________________
"Life is all about choices & respect"
|