|
't Is natuurlijk een ander manier om te zeggen "we hebben goe zat de marginaal uitgehangen in Antwerpen" 
De cocktails in Café au Lait zijn hemels, de Cuba Libre en Tequila Margherita waren superlekker Het fleske wijn da we op de groenplaats hebben opgedronken was wa minder, mr ja, wa sneller doordrinken en dan proefde da nimeer eh 
Nog dingen : de rode vodka - redbull is echt veel te duur in Café D'Anvers, 8,5€. De set van Kenny Hawkes was dan weer te goed voor woorden. Much praise for 15 years Café D'Anvers 
Tegen 6u was er nergens nog iets te doen, kwou voort gaan feesten, maar alles was verlaten behalve die bruin cafés met van die ouw venten.
Kvond die oude vent op da pleintje ook wel een heel ervaring. Zo'n eenzame kerel, zag je zo, kwam met ons een praatje slaan. Komen der zo ineens een paar gasten bijstaan die ons probeerden bollen en coke te verkopen, beke vriendelijk afgewimpeld. Toen we doorgingen wou die kerel mij geld geven omda ik zo vriendelijk tegen hem was enzo. Toen'k zei da hij da moest bijhouden omda hij da meer nodig had als ik kreeg die zowaar tranen in z'n ogen. Bedankte mij nog is en is doorgegaan... very strange, net of die gast ni gewoon was da ze vriendelijk waren tegen hem.
All in all, plezant nachtje... Kheb nog zeer in m'n benen van van da gebouwke af te springen. Dries, denk toch ni da da gemaakt was om derop te klimmen