|
בטכלס זה פשוט אבל שעושים את זה זה מסובך לאלה
יש הרבה מרכיבים וצריך גם להבין קצת אלקטרוניקה בשביל לעשות את זה טיפה יותר מפשוט
אני אישית לא גורו גדול באופטיקה, אני בטוח שיש פה 2 שעוברים אותי בטוח אני יותר מתעסק עם סטיקלייטים כי אני מקבל אותם חינם אז לפחות מוצא להם שימוש
הרעיון המרכזי של אופטיקה זה לדים (מנורות קטנות שעובדות על בטריה 1.5 וולט
שמחוברות לצינור פלסטיק שקוף משני הצדדים ולפעמים גם בתוכו אם רוצים יותר אור או שהצינור ארוך
זהו, אחר כך מה שנשאר זה רק לבנות את הקונסטרוקציה של החולצה עם הצינורות עליהם, למצא מקום לבטרייה
רוב הפעמים זו הנדסה רצינית ולא קלה, אבל שווה את המאמץ
לד כחול לוקח יותר מ1.5 וולט אז בדרך כלל משתמשים בה פחות, או לפחות ככה זה במחשב
אני מתעסק בזה יותר במחשב "twicking" שמה זה עובד ככה...
הקטע היותר מעמיק זה הדמיון ומה אתה עושה איתו ברגע שאתה יודע להתעסק עם הדברים הקטנים
בטכלס כמו שפוזי אמר אפשר לכתוב על זה ספר בקלות כי יש הרבה מרכיבים שאפשר להוסיף ושצריך להוסיף לפעמים בשביל שזה יעבוד טוב
זהו מכאן זה רק יצירתיות יתר דמיון וזמן....
___________________
Jack Of All Trades But Master Of None
-------------------------------------
Thay Say Nobody Is Perfect
I'm Nobody
Therefor I'm Perfect...
|