Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > 22.10.2004 - Hardstyle Night & Wave Night @ Mad (Lausanne CH)
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

quote:
Originally posted by DJVega.ch
oups laa
hiroko tjs été brune
du moins depuis que je la connais

http://www.misshiroko.ch/presentation.htm

Ah merde alors... c'était celle qu'avait un T-shirt "Italy" sur une des photos...

Mais alors qui c'était la super blonde qui était arrivée au MOA le soir du 31 juillet, quand nous on était parti... ?
ça devait être la copine d'un DJ c'est pas possible autrement... ou alors...

Old Post Oct-05-2004 20:45  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
benjamin
I love humppa

Registered: Dec 2002

Maxx, ou les questions existencielles

Old Post Oct-05-2004 20:52  France
Click Here to See the Profile for benjamin Click here to Send benjamin a Private Message Add benjamin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Zyntherius
tranceaddict

Registered: Nov 2003

elle est pas belle, normal elle joue du hardstyle....

Old Post Oct-05-2004 21:09  France
Click Here to See the Profile for Zyntherius Add Zyntherius to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
alkoic
Senior tranceaddict

Registered: Feb 2004

ouah lautre hé!

moi je kiff She Deejay Assix (Ass-X ) et lady tom, elles sont méritantes...

pis tient des meufs qui jouent trance... ya qui? tatana... et?

(scusez ma piettre connaissance trancesk hein )

23/09/2011 : Evolution Zero #6 @ L'Envers Club (FR/54/Nancy)
08/10/2011 : Nancy Jazz Pulsations @ L'Autre Canal (FR/54/Nancy)
14/10/2011 : Kill The Hype #10 @ L'Envers Club (FR/54/Nancy)

Old Post Oct-05-2004 22:44  France
Click Here to See the Profile for alkoic Click here to Send alkoic a Private Message Visit alkoic's homepage! Add alkoic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djtrigger
tranceaddict in training

Registered: May 2004

Ladee Jane

elle joue des sélections bien trance et les rares fois ou je l'ai vu jouer...terrible

Old Post Oct-05-2004 23:01  Switzerland
Click Here to See the Profile for djtrigger Click here to Send djtrigger a Private Message Visit djtrigger's homepage! Add djtrigger to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Zyntherius
tranceaddict

Registered: Nov 2003

je lui mettrais bien une pété sur de la booty house... "shake that asssssssss"

Old Post Oct-05-2004 23:28  France
Click Here to See the Profile for Zyntherius Add Zyntherius to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ptitcalvin
• ZaSieWeed Addict •

Registered: Jul 2003

quote:
Originally posted by Zyntherius
je lui mettrais bien une pété sur de la booty house... "shake that asssssssss"

Ca va, t'es pas vulgaire dis moi...

Old Post Oct-06-2004 04:54  France
Click Here to See the Profile for ptitcalvin Click here to Send ptitcalvin a Private Message Add ptitcalvin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJVega.ch
Junior tranceaddict

lady tom n'est pas si jolie que ca (oubliez les fotos d'ya 4 ans et regardez la bien en pleine lumiere vous verrez

question trance ya laydee jane, bien que sont style soit trop fermé a mon gout (pas assez dadaptation au public), en moin connu ya aussi dj spree une newcomer coté suisse qui fait de la trance un poil trop calme, miss acidburn qui trance prog plus quand meme...

mais la meilleure restera definitivement tatana pour moi
tant musicalement que techniquement !

Old Post Oct-06-2004 08:15  France
Click Here to See the Profile for DJVega.ch Click here to Send DJVega.ch a Private Message Visit DJVega.ch's homepage! Add DJVega.ch to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ptitcalvin
• ZaSieWeed Addict •

Registered: Jul 2003

quote:
Originally posted by DJVega.ch

question trance ya laydee jane, bien que sont style soit trop fermé a mon gout (pas assez dadaptation au public), en moin connu ya aussi dj spree une newcomer coté suisse qui fait de la trance un poil trop calme, miss acidburn qui trance prog plus quand meme...

mais la meilleure restera definitivement tatana pour moi
tant musicalement que techniquement !

Et c'est là que l'on constate que la culture n'est pas la même (n'y voit aucuns préjugés, ni quoi que ce soit).
Les Suisses sont généralement relativement axés TranceClub et Hardstyle.
Dès que le style oscille plus entre trance voir progressive, là c'est le drame .

D'où le fait qu'on ne voit aucuns dj prog' (prog uk) en Suisse.
Dommage... Schulz n'aurait pas beaucoup de succès au Mad par exemple, et pourtant ses sélections riment avec le mot qualité.

Laydee Jane reste pour moi la dj que j'affectionne le plus.
Tatana, je ne l'ai vue mixer qu'une fois et cela remonte à deux ans.
Un ami à une vidéo d'elle à la Street parade 2004, et là, ses sélections m'ont bluffé, avec des pistes bien trançouilles. Fire & Ice & co.
Bref, j'espère qu'elle rester dans ce style et qu'elle fera les prochains warm up de guest trance au Mad, par exemple.
Tatana, suivi de Jane, suivi du Guest, suivi de Koris ou Pure. Et là, la soirée parfaite.

Old Post Oct-06-2004 08:29  France
Click Here to See the Profile for ptitcalvin Click here to Send ptitcalvin a Private Message Add ptitcalvin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rodo
Trancewillneverdie.com

Registered: Aug 2003

quote:
Originally posted by ptitcalvin
D'où le fait qu'on ne voit aucuns dj prog' (prog uk) en Suisse.
Dommage... Schulz n'aurait pas beaucoup de succès au Mad par exemple, et pourtant ses sélections riment avec le mot qualité.

va voir un hollandais et lui demander ce que c'est de la hardhouse

quote:
Originally posted by ptitcalvin
Bref, j'espère qu'elle rester dans ce style et qu'elle fera les prochains warm up de guest trance au Mad, par exemple.
Tatana, suivi de Jane, suivi du Guest, suivi de Koris ou Pure. Et là, la soirée parfaite.

tu ne verras jamais un tel line-up, il faut quand même que ça bouge un peu

Old Post Oct-06-2004 09:10  France
Click Here to See the Profile for Rodo Click here to Send Rodo a Private Message Add Rodo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_ Andy _
Frankie Fan

Registered: Oct 2002

Elles sont trop laides vos 2 filles là.

MDR le bide qui ressort du pantalon moulant

Faut arreter là

Old Post Oct-06-2004 09:20  Suriname
Click Here to See the Profile for _ Andy _ Click here to Send _ Andy _ a Private Message Add _ Andy _ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJVega.ch
Junior tranceaddict

oki les gars je mettrais ma jupe pour mixer au parloir

MDR

Old Post Oct-06-2004 09:39  France
Click Here to See the Profile for DJVega.ch Click here to Send DJVega.ch a Private Message Visit DJVega.ch's homepage! Add DJVega.ch to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > 22.10.2004 - Hardstyle Night & Wave Night @ Mad (Lausanne CH)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 [2] 3 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackunknown from Tiesto - Live @ Avalon (Los Angeles) 14-05-06 (Part 1) [2006] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackKyau vs. Albert - Not With You (Ronski Speed Vocal Mix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:28.

Forum Rules: