Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > סטים להורדה!!
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
luckystrike
it's getting late . . .



Registered: Apr 2001
Location: israel
Re: תודה על המאמץ!

quote:
Originally posted by R-Yeah
תודה שאתם כולכם אומרים לי שאתם מורידים את הסטים אבל יש לי כמה
דברים להגיד
1. האתר לעולם לא יקרוס כי זה שרת גדול ואמין
2. כולכם אומרים שאתם מורידים אבל מה עם תגובות?
3. נכון שאני לא סבלני!!!
4. אם המיקסים לא נראים לכם אז תדעו שיש לי ציוד רק חודשיים ואני בצבא
אז זה דיי קשה למצוא זמן להתאמן והכול
5. בגלל סיבה 4 אני לא אומר שלא תורידו!! תורידו תורידו לפי דעתי הסטים
שווים!
ולא בגלל שאני מיקססתי אותם באמת יצא לי דיי טוב


תודה רבה.

אריה.



חחח
סבלנות אחי...

אני מוריד עכשיו בקצב טוב של
90 KB\sec

עוד 15 דקות זה יגמור ואני יישמע ויגיד לך אם אהבתי


___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !

Old Post Oct-07-2001 23:02  Israel
Click Here to See the Profile for luckystrike Click here to Send luckystrike a Private Message Add luckystrike to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
luckystrike
it's getting late . . .



Registered: Apr 2001
Location: israel
Smiley DJ

מיקס חמוד לאללה בסך הכל

אהבתי את זה שה
BPM
גבוה יחסית - זה תמיד מוסיף לדעתי

הורדתי את הסט של ההארד טראנס
בחירה נחמדה של טראקים חלק אני פחות אוהב אבל הרוב בסדר
אני מת על הטראק הראשון!

אתה בטוח שאלה המבצעים שלו?
יש אותו גם הדיסק של
COSMIC GATE
וכתוב שם שהוא שלהם...

בכל אופן המיקס דיי חלק אבל חלק מהמעברים מהירים מדיי לדעתי
בדרך כלל המעבר שלך נופל לתוך ההפסקה שלפני הכניסה המרכזית של הטראק הבא ואני דווקא אוהב שזה ככה אבל עדיין זה נשמע קצת מהיר מדיי בחלק מהמעברים כמו ב
45:00
39:20 :פה זה ממש בולט
יש עוד כאלה אבל זה סתם דוגמא

יש גם כמה פעמים שה
KICK
בשני הטראקים נופל אחד על השני בזמן המעבר מה שמוריד דראסטית את האיכות של המעבר

בסך הכל ממש ממש אהבתי אחי
ועוד שמעתי שזה הסט הממוקסס הראשון שלך אז באמת זה פצצה חבל על הזמן!!!
המעברים יחסית ממש טובים!

כל הכבוד - ותביא עוד כמה כאלה
...

דרך אגב
ALONZO
מה איתך אתה לא מתכוון לתת לנו לשמוע מהמיקסים שלך?


___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !

Last edited by luckystrike on Oct-08-2001 at 03:31

Old Post Oct-07-2001 23:55  Israel
Click Here to See the Profile for luckystrike Click here to Send luckystrike a Private Message Add luckystrike to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
R-Yeah
Senior tranceaddict



Registered: Oct 2001
Location: israel - tel aviv
Drunk thanks

תודה אחי שהקשבת ושמעת אני מודע לזה שיש לי 4 פאקים!
אבל אני אשתפר בכול זאת יש לי את הפיונירים רק חודשיים ואני בצבא ואין
לי זמן להתאמן כול כך
אבל לפחות למדתי הכול לבד.
זה משהו ולא קורס מסריח!!!!!!!

Old Post Oct-08-2001 00:19  Israel
Click Here to See the Profile for R-Yeah Click here to Send R-Yeah a Private Message Visit R-Yeah's homepage! Add R-Yeah to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
luckystrike
it's getting late . . .



Registered: Apr 2001
Location: israel
Re: thanks

quote:
Originally posted by R-Yeah
תודה אחי שהקשבת ושמעת אני מודע לזה שיש לי 4 פאקים!
אבל אני אשתפר בכול זאת יש לי את הפיונירים רק חודשיים ואני בצבא ואין
לי זמן להתאמן כול כך
אבל לפחות למדתי הכול לבד.
זה משהו ולא קורס מסריח!!!!!!!


סבבה אחי!

מתי התגייסת?


___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !

Old Post Oct-08-2001 00:57  Israel
Click Here to See the Profile for luckystrike Click here to Send luckystrike a Private Message Add luckystrike to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
R-Yeah
Senior tranceaddict



Registered: Oct 2001
Location: israel - tel aviv
בלה בלה צבא!

נובמבר
לא משנה אנשים הייתי רוצה לשמוע תגובות מהאשנים שאמרו שיורידו וישמעו ועוד לא הגיבו לפורום.
ועוד דבר
מתי אני אוכל לשים כבר תמונה מתחת לשם שלי?
מאוס לי הקטע של מתלמד!

Old Post Oct-08-2001 09:54  Israel
Click Here to See the Profile for R-Yeah Click here to Send R-Yeah a Private Message Visit R-Yeah's homepage! Add R-Yeah to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
luckystrike
it's getting late . . .



Registered: Apr 2001
Location: israel
Re: בלה בלה צבא!

quote:
Originally posted by R-Yeah

מתי אני אוכל לשים כבר תמונה מתחת לשם שלי?
מאוס לי הקטע של מתלמד!


כתוב פה את ה
MSN
שלך
או את ה איסיקיו
ואני יסביר לך שם...


___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !

Old Post Oct-08-2001 19:14  Israel
Click Here to See the Profile for luckystrike Click here to Send luckystrike a Private Message Add luckystrike to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
R-Yeah
Senior tranceaddict



Registered: Oct 2001
Location: israel - tel aviv

2894087

ואנשים מה עם התגובות?
אם הם כאלה גרועות אני אתמודד אתם זה לא שצריך להתעלם!

Old Post Oct-08-2001 21:26  Israel
Click Here to See the Profile for R-Yeah Click here to Send R-Yeah a Private Message Visit R-Yeah's homepage! Add R-Yeah to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXeTik
עד מתי פסיכומטרי 1.1



Registered: Aug 2001
Location: +++++---+-------Location: ---+-----+-+------Location: ---+----+-+-+-----Location: ---+---+------+---

בואנה!
שיחקת אותה אחי... הורדתי את שני המיקסים- שניהם פצצה!
באמת מומלץ!

אולי מישהו יכול להגיד לי מאיפה אני משיג את
Funky Divas - Endless love (pulsarcrew remix)?
נדלקתי על זה חזק!


___________________

Old Post Oct-09-2001 15:22  Israel
Click Here to See the Profile for eXeTik Click here to Send eXeTik a Private Message Visit eXeTik's homepage! Add eXeTik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
R-Yeah
Senior tranceaddict



Registered: Oct 2001
Location: israel - tel aviv

תודה!

הנה המקום שתוכל להוריד את הטראק ואם זה לא שם תתמש באיציק-יו

http://www.mp3.nu/apipe

יאללה בלאגן!

Old Post Oct-09-2001 20:41  Israel
Click Here to See the Profile for R-Yeah Click here to Send R-Yeah a Private Message Visit R-Yeah's homepage! Add R-Yeah to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXeTik
עד מתי פסיכומטרי 1.1



Registered: Aug 2001
Location: +++++---+-------Location: ---+-----+-+------Location: ---+----+-+-+-----Location: ---+---+------+---

תודה אחי!
טראק פצצה...


___________________

Old Post Oct-10-2001 03:30  Israel
Click Here to See the Profile for eXeTik Click here to Send eXeTik a Private Message Visit eXeTik's homepage! Add eXeTik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > סטים להורדה!!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackShould be an easy one! [2007] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackTomaz vs Filterheadz - "Sunshine" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 07:25.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!