מיקס חמוד לאללה בסך הכל
אהבתי את זה שה
BPM
גבוה יחסית - זה תמיד מוסיף לדעתי
הורדתי את הסט של ההארד טראנס
בחירה נחמדה של טראקים חלק אני פחות אוהב אבל הרוב בסדר
אני מת על הטראק הראשון! 
אתה בטוח שאלה המבצעים שלו?
יש אותו גם הדיסק של
COSMIC GATE
וכתוב שם שהוא שלהם...
בכל אופן המיקס דיי חלק אבל חלק מהמעברים מהירים מדיי לדעתי
בדרך כלל המעבר שלך נופל לתוך ההפסקה שלפני הכניסה המרכזית של הטראק הבא ואני דווקא אוהב שזה ככה אבל עדיין זה נשמע קצת מהיר מדיי בחלק מהמעברים כמו ב
45:00
39:20 :פה זה ממש בולט
יש עוד כאלה אבל זה סתם דוגמא
יש גם כמה פעמים שה
KICK
בשני הטראקים נופל אחד על השני בזמן המעבר מה שמוריד דראסטית את האיכות של המעבר
בסך הכל ממש ממש אהבתי אחי 
ועוד שמעתי שזה הסט הממוקסס הראשון שלך אז באמת זה פצצה חבל על הזמן!!!
המעברים יחסית ממש טובים!
כל הכבוד - ותביא עוד כמה כאלה
...
דרך אגב
ALONZO
מה איתך אתה לא מתכוון לתת לנו לשמוע מהמיקסים שלך?

___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
Last edited by luckystrike on Oct-08-2001 at 03:31
|