יש רק משו אחד שנשמע לי חובבני וזה הסטרינגים המרכזיים הליד המרכזי והעליה...
את הסטרינגים תעשה יותר עמוקים ואפלים כאלה לפי דעתי..
אהבתי תמלודיה מקורית לאאלה..
חוץ ממה שאמרתי קטע בן זונה...
ואני יודע שאתה לא תשנה אני מכיר אותך אבל אמרתי בכל מקרה
וכשאתה חושב שזה מוכן תמחק את הטרד הזה ותשלח לליבלים אל תהיה נקניק !
תביא אולי לאלי
Oct-09-2004 16:13
EternalMusic
Antonio Gomez
Registered: Jul 2002
Location: Tiberias, Israel
תודה חבר'ה אני שמח לשמוע שאהבתם
קובי חח,
תודה גבר, אני מבטיח לנסות סטרינג או פאד יותר עמוק
אנטוניו.
נ.ב הורדתי את הלינק לכמה זמן כדי לראות כל מיני אפשרויות,
אם מישהו רוצה שיתן לי
PM
___________________
.: Sit back and relax... Put on your seatbelts and get ready for a new experience, that will take you to the highest level of Sound & Melody :.
Oct-09-2004 16:57
Star
Supreme tranceaddict
Registered: Jul 2004
Location:
נתתי לך תבדוק
אני מחכה לתשובה ממך
Oct-09-2004 17:01
DJ Alex E.
ILTA's Minister of Sound
Registered: Sep 2003
Location: ILTA- Haifa
איזה מזל שהספקתי להוריד
אז ככה:
בייסליין באמת מעולה.הנגיעות הפסיכדליות גם מצויינות.מאד הזכיר לי את ג'ון או'קאלאגר.
המלודיה של הליד חמודה.אהבתי את הקיז של המלודיה.
הברייקדאון בהתחלה ממש יפה.הפדים ממש יפים אבל המעברים בין פד ופד הם קצת חדים מדי לטעמי.תנסה לעשות את המעבר בינהם יותר זורם.
את המלודיה המרכזית בכלל לא אהבתי.היא אמנם מקורית אבל אבל לא אהבתי את הסאונד של הסינטים.הליד המרכזי שוב טוב ואני חייב לציין שוב לטובה את הבסליין. רק צלילי המלודיה הפריעו לי
אהבתי את המעבר בין החלק המרכזי בקטע לבין הליד של סיום הקטע.
לסיכום זה טראק שכל מה שמסביב לו הוא מצויין,אבל החלק המרכזי טעון שיפור
עלה והצלח
___________________
^*^Techno is for your mind, House is for your soul, and Carl Cox is a god^*^
Oct-09-2004 17:20
Black Dragon
www.ILTA-AGENCY.com
Registered: Aug 2004
Location: Israel, Kiryat Ono
אנטוניו חמודי חבל ששיחררת את זה לאינטרנט
יש לי לייבל שמעוניין בטראק
דבר איתי במסנג'ר ואני אגיד לך מה לעשות
יום טוב.
Originally posted by Black Dragon
אנטוניו חמודי חבל ששיחררת את זה לאינטרנט
יש לי לייבל שמעוניין בטראק
דבר איתי במסנג'ר ואני אגיד לך מה לעשות
יום טוב.
אלי
הורדתי מזמן את הלינק אחי,
תהיה באיסי או באמאסן דבר איתי פליז
ותודה .
___________________
.: Sit back and relax... Put on your seatbelts and get ready for a new experience, that will take you to the highest level of Sound & Melody :.
Oct-22-2004 15:43
Star
Supreme tranceaddict
Registered: Jul 2004
Location:
לא ניראה לי ש GENIX
TRR LABLE
יקח את הקטע הזה הספציפי
כי גניקס לא נוגע במה שנמצא ברשת או עובר מיד ליד
בכל זאת שווה לנסות אלי
אי אפשר לדעת
Oct-22-2004 16:20
Black Dragon
www.ILTA-AGENCY.com
Registered: Aug 2004
Location: Israel, Kiryat Ono
אמממ סטאר..מצטער שאני לא יודע את שמך עדיין
דבר ראשון אני יודע מה ג'ניקס אוהב ומה לא
ותבין שהרבה טראקים מגיעים אליי ואני ממין אותם אם לשלוח אליו או לאחרים
כך שמיד ליד..תלוי מי מביא מה
דבר שני הטראק הזה לא מכוון ל
TRR
יש לי לייבל אחר בשבילו אבל אני עדיין לא מפרסם שום דבר