Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > כל מי שמחובר על אינטרנט זהב שיכנס (קצת בלי קשר אבל לא נורא) צריך עזרה...
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
coby
Supreme tranceaddict



Registered: Aug 2002
Location:

קיצר מצב האינטרנט בארץ מסריח

Old Post Oct-08-2004 19:49  Israel
Click Here to See the Profile for coby Click here to Send coby a Private Message Add coby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

אוקי אז בוא אני אסביר לך.....
יש לי
ADSL
חבילה של
2.5mbit
אני לקוח נט ויזן.....

הייתי אצל אינטרנט זהב בהתחלה והם גרועים תחת..הגבילו לי את הקבלה מחול....

בקשר להגבלה של בזק בשעות היום - חרטא
אני מוריד על מהירות קבועה (כל עוד המקום שאני מוריד ממנו עובד בסדר ואין לו בעיית מהירות..)
תראה איך אתה יכול לבדוק את החיבור
אם אתה רוצה לבדוק את בזק
תתחבר ובמקום השם משתמש והספק תרשום
guest@OBezek
זה יחבר אותך לשרת של בזק
wow.bezeq.co.il
תוריד קובץ והמהירות ששם זה המהירות שבזק מספקת לך
אני אישית יודע ש 24 שעות אני מקבל שם תמקסימום (כל עוד אין לבזק בעיות)

כדי לבדוק את הספק תצטרך להיכנס לאתר של הספק ולהוריד קובץ..זה לא בעיה וזה יתן לך תשובה כמה אתה מוריד מהספק מאתרים בארץ

כדי לדעת כמה אתה מוריד מאתרים מחול...הכי טוב כנס ל
microsoft.com
תוריד מדייה פלייר..זה 13 מגה..תבדוק על כמה זה מתייצב

בקשר להגבלות שחירטטו פה...אין שום הגבלת הורדה לא ביום ולא בלילה
רק העומס ביום יכול לגרום לקצב הורדה יותר נמוך


בקשר לתשתיות - בזק משתדלים לסדר בעיות כאלה כשרואים שיש באיזור מסוים בעיה
אני לא מאמין שזאת הבעיה שלך אבל תנסה לגלוש עם ספק אחר ותראה...
ד"א...כל מי שמתשתמש בווינדוס 98, יש פאצ' שאפשר להוריד וזה מסדר בווינדוס כמה דברים ככה שתוריד את המקסימום
(זה לא פאץ שפותח את ההגבלה...זה פאץ' חוקי שהחברות אינטרנט נותנות)

בקשר לבזק עצמם..אם אתה רואה שהורדות מהאתר שלהם גם אתה מקבל מהירות נמוכה סימן שהבעיה אצלהם ואז תתקשר אליהם ותנסו לפתור את זה
מקסימום יגיע אליך הבית טכנאי
והוא אחראי לסדר הכל...

בכל מקרה
נט ויזן זה הספק מספר 1 בארץ.. ואנלא אומר את זה כי אני שם...אני שם כי הוא הכי טוב
במחיר שאני משלם להם יכלתי לעבור לכל ספק אחר ולקבל עודף אפילו..

אם אתה רוצה איכות + שירות - נט ויזן
התמיכה שם מצוינת והם עוזרים להגדיר אפילו לינוקס
וכשיש בעיות עם בזק אם בזק לא עוזרים לך הם מתקשרים לבזק...

בקיצור
אני איתם כבר 4 שנים
קיבלתי כבר 3 פעמים חודש חינם אחרי שהיו איתם בעיות והתלוננתי
לא ראיתי את כל התגובות שרשמו אבל בתור אחד שהיה תומך טכני באינטרנט זהב תאמין לי שקיבלת את התשובה הכי טובה...

Last edited by Shahar on Oct-09-2004 at 00:00

Old Post Oct-08-2004 23:54 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
taltul
Schmoovinator



Registered: Jan 2004
Location: :noitacoL

:לי יש חבילת 750 מבזק-וואו...אז זה מה שעולה מהבדיקות שערכתי
MICROSOFT.COM >>> הורדת קובץ במהירות קבועה של 68.1
(הכי מעניין הוא שהורדה התחילה ב102 אבל ישר התחילה לרדת עד ל70 תוך 10 שניות ועצרה על ה68.1)

*כל זה נכון גם למצב שבו אי סי קיו מכובה ככה שלא נראה לי שהוא יכול
להשפיע על המהירות ההורדה


___________________

In today's depressed music industry, the beautiful and intelligent tracks
get left out, replaced by candy coated bullshit

Old Post Oct-10-2004 11:03  Israel
Click Here to See the Profile for taltul Click here to Send taltul a Private Message Add taltul to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

quote:
Originally posted by taltul
:לי יש חבילת 750 מבזק-וואו...אז זה מה שעולה מהבדיקות שערכתי
MICROSOFT.COM >>> הורדת קובץ במהירות קבועה של 68.1
(הכי מעניין הוא שהורדה התחילה ב102 אבל ישר התחילה לרדת עד ל70 תוך 10 שניות ועצרה על ה68.1)

*כל זה נכון גם למצב שבו אי סי קיו מכובה ככה שלא נראה לי שהוא יכול
להשפיע על המהירות ההורדה



בשביל להיות בטוח הייתי מכבה גם כל פיירוול...וכל תוכנת הורדה או העברת מידע...
אני יודע שממיקרוסופט אני מוריד על המקסימום...אני מקבל משם את המהירות שאני מקבל מסייטים, מהאתר של בזק ומהאתר של נט ויזן

בכל מקרה תמיד יש סיכוי שבדיוק בזמן שבדקת היה עומס...תבדוק שוב עוד מעט...תנסה לעשות ריסטרט ואז לבדוק שוב...אם הקצב נשאר קבוע כנראה זה הקצב שלך מחול
עם חבילה של 750 אתה צריך לקבל 80-90
למרות ש 68.1 זה בעצם 70 וזה קצב לא רע בכלל לחבילה שלך
ככה שאני חושב שזה פסדר....
ואל תתיחס לזה שההורדה התחילה ב 102 וירדה ישר...
גם אצלי זה מתחיל במספרים גבוהים מאד ומתייצב על 370 בערך

Old Post Oct-10-2004 13:33 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
taltul
Schmoovinator



Registered: Jan 2004
Location: :noitacoL

quote:
Originally posted by Shahar
בשביל להיות בטוח הייתי מכבה גם כל פיירוול...וכל תוכנת הורדה או העברת מידע...
אני יודע שממיקרוסופט אני מוריד על המקסימום...אני מקבל משם את המהירות שאני מקבל מסייטים, מהאתר של בזק ומהאתר של נט ויזן

בכל מקרה תמיד יש סיכוי שבדיוק בזמן שבדקת היה עומס...תבדוק שוב עוד מעט...תנסה לעשות ריסטרט ואז לבדוק שוב...אם הקצב נשאר קבוע כנראה זה הקצב שלך מחול
עם חבילה של 750 אתה צריך לקבל 80-90
למרות ש 68.1 זה בעצם 70 וזה קצב לא רע בכלל לחבילה שלך
ככה שאני חושב שזה פסדר....
ואל תתיחס לזה שההורדה התחילה ב 102 וירדה ישר...
גם אצלי זה מתחיל במספרים גבוהים מאד ומתייצב על 370 בערך

פייייייייייייייייייי
וואי מה זה אינטרנט הזה???
חבילת עסקים???
ואם לא סוד כמה אתה משלם על הדבר הזה???

*בדיקה שניה שערכתי:
כיביתי את הפיירבול לאחר מכן גם את האנטיווירוס כל פעם היה אותו דבר אותה מהירות סביב ה70...


___________________

In today's depressed music industry, the beautiful and intelligent tracks
get left out, replaced by candy coated bullshit

Old Post Oct-10-2004 14:27  Israel
Click Here to See the Profile for taltul Click here to Send taltul a Private Message Add taltul to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

quote:
Originally posted by taltul
פייייייייייייייייייי
וואי מה זה אינטרנט הזה???
חבילת עסקים???
ואם לא סוד כמה אתה משלם על הדבר הזה???

*בדיקה שניה שערכתי:
כיביתי את הפיירבול לאחר מכן גם את האנטיווירוס כל פעם היה אותו דבר אותה מהירות סביב ה70...


חבילת עסקים..2.5מגהביט .
500 שקל לבזק
ו 100$ לספק

ובקשר למהירות - 70 זה מצוין....
אתה צריך להוריד על 90
אם אתה מוריד על 70 זה יפה....
זאת מהירות טובה ד"א....לא נראה לי שמישהו צריך יותר מזה..

ושוב..אם בא לך לבדוק את המהירות המקסימלית שאתה יכול להוריד תתחבר על
guest@OBezek
והמהירות שתקבל מהאתר שלהם (כל עוד אין בעיה ספציפית אצל בזק) זה המהירות הכי גבוהה שתוכל לקבל....
אני מאמין שתקבל משם בערך 88-93 ... כי האתר שלהם ריק ...
בכל מקרה אתה מקבל מחו"ל מהירות טובה לדעתי
אין שום הגבלה מחול לארץ...אין סיבה להגביל

Old Post Oct-10-2004 14:35 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
taltul
Schmoovinator



Registered: Jan 2004
Location: :noitacoL

quote:
Originally posted by Shahar
חבילת עסקים..2.5מגהביט .
500 שקל לבזק
ו 100$ לספק

ובקשר למהירות - 70 זה מצוין....
אתה צריך להוריד על 90
אם אתה מוריד על 70 זה יפה....
זאת מהירות טובה ד"א....לא נראה לי שמישהו צריך יותר מזה..

ושוב..אם בא לך לבדוק את המהירות המקסימלית שאתה יכול להוריד תתחבר על
guest@OBezek
והמהירות שתקבל מהאתר שלהם (כל עוד אין בעיה ספציפית אצל בזק) זה המהירות הכי גבוהה שתוכל לקבל....
אני מאמין שתקבל משם בערך 88-93 ... כי האתר שלהם ריק ...
בכל מקרה אתה מקבל מחו"ל מהירות טובה לדעתי
אין שום הגבלה מחול לארץ...אין סיבה להגביל


וואי אחי - כמה כסף...
לבריאות שיהיה לך!!!

לגבי ההתחברות עם
guest@OBezek
לא מתחבר לי משום מה - עושה לי "טעות..." וכאלה...
קיצר לא נורא... הבנתי אותך... טוב לדעת שיחסית לחבילה שיש לי זוי מהירות סבירה...
תודה על הייעוץ...


___________________

In today's depressed music industry, the beautiful and intelligent tracks
get left out, replaced by candy coated bullshit

Old Post Oct-10-2004 14:53  Israel
Click Here to See the Profile for taltul Click here to Send taltul a Private Message Add taltul to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

quote:
Originally posted by taltul

וואי אחי - כמה כסף...
לבריאות שיהיה לך!!!

לגבי ההתחברות עם
guest@OBezek
לא מתחבר לי משום מה - עושה לי "טעות..." וכאלה...
קיצר לא נורא... הבנתי אותך... טוב לדעת שיחסית לחבילה שיש לי זוי מהירות סבירה...
תודה על הייעוץ...


קודם כל בכיף
דבר שנ
אין סיכוי ש
guest@OBezek
עושה לך בעיה
אלא אם כן רשמת את זה במקום הלא נכון!
אתה צריך לרשום את זה במקום היוזר ניים

Old Post Oct-10-2004 20:22 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > כל מי שמחובר על אינטרנט זהב שיכנס (קצת בלי קשר אבל לא נורא) צריך עזרה...
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPvD E.M. ID track08 [2006] [4]

Click here to listen to the sample!Pause playbackStorm - "Storm" (Jan Driver Remix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 03:08.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!