|
Ik bedoel niet dat de Am. Overheid terroristen zijn omdat ze nu een actie terug..doen (hmmm ff het woord kwijt), maar het is een feit dat Bin Laden én Saddam Hoessein opgeleidt zijn door de CIA om terroristische acties tegen Rusland etc te plegen. En dat zijn hoogstwaarschijnlijk niet de enige terroristen die door hen oindersteund zijn.
Er speelt zo ontzettend veel meer in deze wereld dan jij, en ik, ooit zullen (lees: willen) beseffen. Waarom denk je dat Amerika zich altijd zo met het Midden-Oosten heeft bemoeit? Omdat daar de grootste olievoorraad vasn de hele werled te vinden is....uuu...WAS....want waarom denk je dat Bush zich langzaam uit het Isreal conflict heeft teruggetrokken toen hij president werd? Ja, omdat die olievoorraad eigenlijk zo langzamerhand een lachertje is geworden. Waarom heeft de VS zich zolang buiten de Kosovo-shit gehouden??? Omdat er in feite weinig voor hen te halen is daaro.
En Optimus, die definitie van terrorisme die jij geeft..dat is het plegen van blablabla... met een POLITIEK oogmerk....klinkt mij typisch amerikaans in de oren 
o, ik ga strax ff verder want ik moet weer ff met schoolzaken bezig