Registered: Apr 2004
Location: Rishon Lezyon, Israel
אולי הם שומעים נינט........
Oct-10-2004 03:21
-CosmicFire-
Craiser Man
Registered: Dec 2002
Location: Kfar Saba, Israel
חחח טוב שלא שמת מזרחית
שמתי היפ הופ בטעות כי זה מה שאני שם (אי אפשר לסוע עם ההורים ולשים טראנס
אבל בכל זאת כל אמן ומה שהוא יוצר
אם הוא זמר היפ הופ הוא ישמע את המוזיקה שהוא אוהב
___________________
Oct-10-2004 11:27
taltul
Schmoovinator
Registered: Jan 2004
Location: :noitacoL
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
חחח טוב שלא שמת מזרחית
שמתי היפ הופ בטעות כי זה מה שאני שם (אי אפשר לסוע עם ההורים ולשים טראנס
אבל בכל זאת כל אמן ומה שהוא יוצר
אם הוא זמר היפ הופ הוא ישמע את המוזיקה שהוא אוהב
חחח...זה הטכות שלך אחי - אני נוסע עם ההורים ושומע טראנס כמובן שלא מפציץ אבל עדיין שומע...
פעם הייתה תקופה שאבא שלי אהב את החומר שאני שומע והייתי צורבלו דיסקים פה ושם אבל אחרי זמן מה הוא עוד פעם נכנע לעולם הפופ ועכשיו עוד פעם אומר לי"תפסיק עם הבומים שלך כבר"... כן זה המצב...
עכשיו א יודע מה עם טייסטו ואחרים - אני הצבעתי כמובן לטראנס...אבל לדעתי לא נכון לרשום טראנס - וכל הסוגים...כי פרוג-האוס זה לא ממש טראנס אבל זה הז'אנר שאני מעדיף כיום ושומע כל הזמן...
ONLY ELECTRONIC MUSIC! O-N-L-Y!
___________________
In today's depressed music industry, the beautiful and intelligent tracks
get left out, replaced by candy coated bullshit
Oct-10-2004 11:31
Vortex_SA
universal tranceaddict
Registered: Jul 2002
Location: rehovot
חחחחחחחחחחח איך אני רואה את טייסטו עם טנדר חדש כזה מבריק
GMC
משופרת עם
23" inch rims...
ארבע סאבים מאחורה, מערכת אלפיים וואט, מתלים הידראולים לאוטו מסתובב ככה בברדה עם היפ הופ בפול ווליום
פחחח בונא עשיתם מהם חייזרים הם שומעים הרבה סגנונות, ואם זה לא ממש ככה אז אני יעריך אותם פחות... ומה יש לכולם פה נגד רוק???
תורידו
linkin park - krwling
מהדיסק שלהם
re animation
אני חושב לעשות מזה אינטרו לסטים שלי... ותורידו גם את
one step closer
שלהם מאותו דיסק...
Originally posted by -CosmicFire-
חחח טוב שלא שמת מזרחית
שמתי היפ הופ בטעות כי זה מה שאני שם (אי אפשר לסוע עם ההורים ולשים טראנס
אבל בכל זאת כל אמן ומה שהוא יוצר
אם הוא זמר היפ הופ הוא ישמע את המוזיקה שהוא אוהב
מה תחושב שאם טייסטו יוצר טראנס הוא אוהב רק טראנס!?
תטועה אחושרמוטה.....
זה שהוא יוצר טראנס לא אומר שבזמן הפנוי הוא לא יכול לשמוע מוזיקה אחרת
איזה אוטו יש לטייסטו בכלל?
חחחחח
Oct-10-2004 13:25
DJ Alex E.
ILTA's Minister of Sound
Registered: Sep 2003
Location: ILTA- Haifa
זה יכול להיו רעיון מעניין לתרד
המכוניות של האנשים מהסצנה
ארמין בטח נוהג על איזה וויפר חחחח
___________________
^*^Techno is for your mind, House is for your soul, and Carl Cox is a god^*^
Oct-10-2004 14:34
Vortex_SA
universal tranceaddict
Registered: Jul 2002
Location: rehovot
אני יודע שלג'ון פלמינג יש פורש, בכלל יש לו צי של מכוניות...
___________________
WAITING FOR (06-06-2009): Jamie Ballantyne - My Heart
Ferry Corsten feat. Betsie Larkin - Made Of Love
Mr. Sam feat. Claud9 - Cygnes
David Forbes feat. Antonia Lucas - Because of You
Harry Lemon vs Interstate - I Found Tiga
Motorcycle - Around You
RR Workshop - Electrolux w/ Ridgewalkers featuring EL - Find (Acappella)
Miller & Divini – Many Years
Oct-10-2004 15:49
princess cc
the next best thing
Registered: Mar 2004
Location: Tel-Aviv
חחחחחח מצחיקים!
קודם כל בטוח יש להם זמן לשמוע מוסיקה, כי לזה תמיד מוצאים זמן!
לדעתי הם שומעים אלקטרונית בליינד! אין מצב שלא!
כאילו זה ברור שהם יישמעו את המוסיקה שהם הכי מתחברים אליה
ושהכי משפיעה עליהם...
כאילו מה נראה לכם? אקסל רוז יושב בבית שומע מוסיקה שחורה? לההההההההה
או זהבה בן נוסעת באוטו שומעת מטאליקה?
להההההההההההה אין מצב!
בכל מקרה...
מה שבטוח זה שבימי שני הם שומעים
יחד איתנו ת'תוכנית של בלאק דראגון
Oct-10-2004 19:12
MrBlond
Junior tranceaddict
Registered: Apr 2004
Location: Rishon Lezyon, Israel
אמא שלי כבר מעדיפה טראנס על היפ הופ, הסברתי לה שטראנס זה כמו מוזיקה קלאסית והיפ הופ כל מילה שניה זה כלבה וכלב ותחת וכוס