|
| quote: |
קודם כל אתם ממהרים לתקוף את גרנט על זה שהוא משחק עם 3 בלמים וזאת טעות ענקית..כי אתם רואים את זה כבונקר..
אבל!!
אתם לא מבינים שזה שיטת משחק מאוד אופיינית ... ככה יותר קל למגנים לתקוף
|
חביבי...אני לא ידוע מתי היתה פעם אחונה שראית משחק באירופה
אבל באירופה ובכל שאר העולם הפסיקו כבר לפני שנים לשחק בשיטה הזאת!
אז אל תמכור לי לוקשים על שיטות משחק כי זה האמא של הבונקרים!
ואיזה מגינים תוקפים על מה אתה מדבר אפשר לחשוב כמה הם כבר תקפו.
ובכדורגל המודרני גם בשיטה של 4-4-2 המגינים יכולים לתקוף בלי בעיה כי הקשר האחרוי מחפה עליהם.
ככה שאין שום תועלת ב3 בלמים חוץ מהעובדה שחסרים לך אנשים מקדימה שיכולים לשים את הכדור ברשת.
וישראל היא הנבחרת האחרונה שיכולה לסמוך על חולץ אחד שיעשה את העבודה כי אין לנו סקוררים!
אין לנו שום טרזגה או שבצ'נקו שיכולים מרבע מצב לתקוע גול.
אנחנו אחרי 10 מצבים של אחד על אחד מול שוער אולי נפגע בקורה במקרה הטוב
| quote: |
לדעתי גרנט עשה כמה טעויות...אם הוא החליט על נבחרת צעירה בלי ברקוביץ רביבו וכל שאר החבר'ה |
זה הדבר היחיד הטוב שהוא עשה בנבחרת
את רביבו אף פעם לא אהבתי גם ככה.את ברקוביץ' כן וחבל לי שהוא לא משחק
אבל לך תדע אולי זה טובה...שסוףסוף נותנים הזדמנות לאחרים
המבוגרים כבר חרושים בנבחרת.הם משחקים ללא מוטיבציה.ללא רצון אין להם מה להוכיח.לצעירים יש מה להוכיח.לכן בעיקרון הם צריכים לקרע את התחת במשחקים.חבל שזה לא קורה בפועל
אבל אני מבטיח לך שה"זקנים" לא היו מוציאים תוצאה יותר טובה.
פשוט כי כה נראה הכדורגל שלנו
משחק בעמידה
___________________
^*^Techno is for your mind, House is for your soul, and Carl Cox is a god^*^
|