Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > ישראל-שוויץ
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
ronsh
Let The Music Guide You



Registered: Sep 2003
Location: Tal - El

quote:
Originally posted by Rising
רביבו פרש.
וגרנט פינה את ברקוביץ' לטובת בניון כי את גדולת בניון אי אפשר לראות שברקוביץ' בהרכב.. עכשיו שבניון מרגיש שהוא מנהיג את הנבחרת היכולות שלי מתחזקות...
ונמני עדיין נחשב לאחד השחקנים הטובים בארץ...!


קשה לי להסכים איתך אחי...
נימני אולי נחשב לשחקן גדול (אולי אולי אולי)...אבל הנבחרת כולה צעירה
והוא לא מתאים...


___________________


טראנס
ישראל

טייסטו
ישראל - האתר הרשמי של טייסטו בישראל

Old Post Oct-11-2004 23:27  Israel
Click Here to See the Profile for ronsh Click here to Send ronsh a Private Message Visit ronsh's homepage! Add ronsh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rising
[L]iquid [J]un[K]i'e



Registered: Nov 2002
Location: pLastiC faNtaStic

quote:
Originally posted by ronsh
קשה לי להסכים איתך אחי...
נימני אולי נחשב לשחקן גדול (אולי אולי אולי)...אבל הנבחרת כולה צעירה
והוא לא מתאים...


אז זהו שאתה ענית בעצמך..
צריך שחקנים מבוגרים עם הרבה ניסיון בנבחרת
כדי להשרות תחושת בטחון לשחקנים הצעירים ..
אם נמני עוזב ובנאדו ושאר שחקנים עם נסיון...
אז ישראל יורדת לתהום.. אי אפשר להחזיק קבוצה שמורכבת מצעירים בלבד..
נימני פשוט לא בכושר.. אבל זה יחזור לו..בגלל זה נאמר מה שנאמר


___________________

Old Post Oct-12-2004 18:59  Israel
Click Here to See the Profile for Rising Click here to Send Rising a Private Message Add Rising to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ronsh
Let The Music Guide You



Registered: Sep 2003
Location: Tal - El

אני חושב שיש הבדל עצום בין מה שבנאדו תורם לנבחרת לבין מה שנמני תורם
אחי יש מספיק קשרים באמצע שיכולים להחליף את נימני בכושר וביכולת שלו היום... הוא כבר מזמן לא מה שהיה פעם...

וביטחון וניסיון? נימני לא יביא את זה בזה שהוא ישחק בנבחרת
הנבחרת זה לא בית"ר


___________________


טראנס
ישראל

טייסטו
ישראל - האתר הרשמי של טייסטו בישראל

Old Post Oct-12-2004 19:34  Israel
Click Here to See the Profile for ronsh Click here to Send ronsh a Private Message Visit ronsh's homepage! Add ronsh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ Alex E.
ILTA's Minister of Sound



Registered: Sep 2003
Location: ILTA- Haifa

quote:

קודם כל אתם ממהרים לתקוף את גרנט על זה שהוא משחק עם 3 בלמים וזאת טעות ענקית..כי אתם רואים את זה כבונקר..
אבל!!
אתם לא מבינים שזה שיטת משחק מאוד אופיינית ... ככה יותר קל למגנים לתקוף


חביבי...אני לא ידוע מתי היתה פעם אחונה שראית משחק באירופה
אבל באירופה ובכל שאר העולם הפסיקו כבר לפני שנים לשחק בשיטה הזאת!
אז אל תמכור לי לוקשים על שיטות משחק כי זה האמא של הבונקרים!
ואיזה מגינים תוקפים על מה אתה מדבר אפשר לחשוב כמה הם כבר תקפו.
ובכדורגל המודרני גם בשיטה של 4-4-2 המגינים יכולים לתקוף בלי בעיה כי הקשר האחרוי מחפה עליהם.
ככה שאין שום תועלת ב3 בלמים חוץ מהעובדה שחסרים לך אנשים מקדימה שיכולים לשים את הכדור ברשת.
וישראל היא הנבחרת האחרונה שיכולה לסמוך על חולץ אחד שיעשה את העבודה כי אין לנו סקוררים!
אין לנו שום טרזגה או שבצ'נקו שיכולים מרבע מצב לתקוע גול.
אנחנו אחרי 10 מצבים של אחד על אחד מול שוער אולי נפגע בקורה במקרה הטוב

quote:

לדעתי גרנט עשה כמה טעויות...אם הוא החליט על נבחרת צעירה בלי ברקוביץ רביבו וכל שאר החבר'ה


זה הדבר היחיד הטוב שהוא עשה בנבחרת
את רביבו אף פעם לא אהבתי גם ככה.את ברקוביץ' כן וחבל לי שהוא לא משחק
אבל לך תדע אולי זה טובה...שסוףסוף נותנים הזדמנות לאחרים
המבוגרים כבר חרושים בנבחרת.הם משחקים ללא מוטיבציה.ללא רצון אין להם מה להוכיח.לצעירים יש מה להוכיח.לכן בעיקרון הם צריכים לקרע את התחת במשחקים.חבל שזה לא קורה בפועל
אבל אני מבטיח לך שה"זקנים" לא היו מוציאים תוצאה יותר טובה.
פשוט כי כה נראה הכדורגל שלנו
משחק בעמידה


___________________
^*^Techno is for your mind, House is for your soul, and Carl Cox is a god^*^

Old Post Oct-12-2004 21:46  Israel
Click Here to See the Profile for DJ Alex E. Click here to Send DJ Alex E. a Private Message Add DJ Alex E. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > ישראל-שוויץ
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlease ID this tune. [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAce's Delight - "Mental Theme" (Ace Da Brains Hell On Earth Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 13:28.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!