|
ראיתי רמקולים של הרמן קארדון ב-1150 שקל בפאנדה... זאת חברת hi-end בעקרון, אבל כמובן שהרמקולים האלה הם לא ברמה של דברים אחרים שעולים כמה עשרות אלפי שקלים - אבל אם הם ייצרו ליין למחשב (או לחיבור לקולנוע ביתי - אותו דבר), הם יותר טובים מכל השאר זה כמעט בטוח.
האלטק ממש זולים גם בארץ ונותנים תמורה טובה מאוד למחיר שלהם.
מה יש לא לאהוב בקריאייטיב? תקנה רמקולים אחרים ותשמע הבדל. ההבדל בסיגנל שהכרטיס מוציא הוא לא כזה משמעותי בשביל מישהו שלא מקליט כלום - וגם אם תחליט בסוף להשתמש בכניסת מידי או בכניסות/יציאות אחרות - הכרטיס לא רע בכלל! (אודיג'י 1).
אם אתה לחוץ על כרטיס "יותר מקצועי" - אז לך על אחד מהדלתא היותר זולים.
בהצלחה!
___________________
אין לי כוח לחתימה! =\
|