Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > The Last Atlant "Karma Nature", Breaks and Progressive version en ligne
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
ptitcalvin
• ZaSieWeed Addict •

Registered: Jul 2003

quote:
Originally posted by Aghnär
moa j'adore

par contre je verrais bien une version bcp plus longue, c pas assez 6 min, y a moyen de faire une version super trippante de + de 10 minutes

Pareil, je verrai bien une version plus longue qui évoluerai davantage, telle la version Break qui nous plonge dans une ambiance assez strange, pour monter, monter et déposer tout son charme.

Bref, légèrement un ton en dessous du Breaks Mix donc.

Old Post Oct-12-2004 20:59  France
Click Here to See the Profile for ptitcalvin Click here to Send ptitcalvin a Private Message Add ptitcalvin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d-miurge
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2004

quote:
Originally posted by ptitcalvin
Pareil, je verrai bien une version plus longue qui évoluerai davantage, telle la version Break qui nous plonge dans une ambiance assez strange, pour monter, monter et déposer tout son charme.

Bref, légèrement un ton en dessous du Breaks Mix donc.

je sais oué, mais c pas fini, dites moi des trucs a ajouter, deja le coup de la version longue c une bonne idée ! merci les gars pr les comments en tt cas...

Old Post Oct-12-2004 21:01 
Click Here to See the Profile for d-miurge Click here to Send d-miurge a Private Message Add d-miurge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
le vocal "karma" tu l'as pris ou ?
parce que je viens de l'entendre dans la zik Outsized - Karma. Ca vient de là ?

Old Post Oct-24-2004 11:26  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d-miurge
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2004

quote:
Originally posted by d&b
le vocal "karma" tu l'as pris ou ?
parce que je viens de l'entendre dans la zik Outsized - Karma. Ca vient de là ?

je l'ai pris dans un patch pour Reason : "Asian Heart" avec des sons d'ambiance genre ce vocal et autres chants traditionnels chinois, des bruits de rue au Tibet, ce genre de truc quoi...

Old Post Oct-24-2004 12:48 
Click Here to See the Profile for d-miurge Click here to Send d-miurge a Private Message Add d-miurge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
quote:
Originally posted by d-miurge
je l'ai pris dans un patch pour Reason : "Asian Heart" avec des sons d'ambiance genre ce vocal et autres chants traditionnels chinois, des bruits de rue au Tibet, ce genre de truc quoi...

ah oki, ptètre que outsized aussi l'avait pris là dedant alors
en tout cas c'est le meme.

Old Post Oct-24-2004 12:58  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > The Last Atlant "Karma Nature", Breaks and Progressive version en ligne
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHelp ID Please!!! Yet another j00f ID! [2003] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackKwirky - Sweat (original) Junior [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 15:11.

Forum Rules: