Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > Innercity Line Up
Pages (3): « 1 [2] 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
oDrori
howdy



Registered: Dec 2001
Location: Kibbutz Gaash, home of all the light in Holyland

וואלה אינרסיטי בד"כ מאכזב את הטעם שלי אבל השנה דווקא עושה רושם טוב... הייתי רואה את פרי, ראנק ב&ג , דיפ דיש, אול קור פיינמן, את כריס ליבינג בטוח, גבריאל ודרדזן ואולי אפילו טול פול...

נייס , נייס... משודר איפשהו?


___________________
Check My Music

Old Post Oct-13-2004 14:03  Israel
Click Here to See the Profile for oDrori Click here to Send oDrori a Private Message Add oDrori to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
yaman
בעל מידות טובות



Registered: Sep 2003
Location: Jerusalem , Israel

quote:
Originally posted by DJ Alex E.
למה שלא ינגן?למה לא טוב לו?לא לרמה?זה ארוע שהוא לא פחות חשוב מהסנסיישן ומהדאנס ואלי,ככה שאם הוא ניגן שם אז בהחלט אפשרי שהוא ינגן באינרסיטי


ואללה אני זוכר את הסט שלו מסנסיישן 2002 עם יואן חילן

סט ענקקקק


___________________

Old Post Oct-13-2004 14:04  Israel
Click Here to See the Profile for yaman Click here to Send yaman a Private Message Add yaman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
§chop¥
Supreme tranceaddict



Registered: Oct 2001
Location: Rehovot

innercity

בלי דנה וטייסטו
זה לא אותו דבר...


___________________




Old Post Oct-13-2004 17:09  Israel
Click Here to See the Profile for §chop¥ Click here to Send §chop¥ a Private Message Add §chop¥ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
§chop¥
Supreme tranceaddict



Registered: Oct 2001
Location: Rehovot

innercity

בלי דנה וטייסטו
זה לא אותו דבר...


___________________




Old Post Oct-13-2004 17:10  Israel
Click Here to See the Profile for §chop¥ Click here to Send §chop¥ a Private Message Add §chop¥ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fusi
Supreme tranceaddict



Registered: Aug 2004
Location: Physically - Israel, Mentally - Ibiza

נראה לי שזה הליין-אפ הכי טוב שהיה אי פעם באינרסיטי וזו מהסיבה הפשוטה שהם שילבו שם גם דיג'יים של האוס וטכנו ולא רק טראנס (והארד האוס) כמו בשנים עברו


___________________


my FACEBOOK

Old Post Oct-14-2004 02:24  Israel
Click Here to See the Profile for fusi Click here to Send fusi a Private Message Visit fusi's homepage! Add fusi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fusi
Supreme tranceaddict



Registered: Aug 2004
Location: Physically - Israel, Mentally - Ibiza

quote:
Originally posted by DJ Alex E.
אגב מי זה הניק הזה בסוף?

וואי, זה כמו לשאול מי זו מדונה (של ההאוס). אתה רציני שאתה לא יודע? ואם לא אז איך זה שאתה קורא לעצמך דיג'יי? (הכל בלי כוונה להעליב
(כמובן

ניק פנקיולי הוא השם החזק ביותר בהאוס בשנת 2004 (יענו הדיג'יי והיוצר האוס הטוב ביותר ב-2004, ואת זה לא אני אמרתי). הוא מהווה חצי מהצמד "סקיילארק" שתחת אמתחתם (פרי יצירתם) מצויים המנוני איביזה רבים וכמו כן רמיקסים לטראקים מצויינים מכל מחוזות ההאוס

אני יכול להרחיב עליו עוד הרבה מאוד, אבל בינתיים תתעדכן אחי ובמהרה... זה נדרש


quote:
Originally posted by taltul
הוא מנגן גרוב-האוס...


ממש לא. יותר נכון טק-האוס עם מוטיבים של אלקטרו, אסיד ומה לא



רואים ילדים, זה מה שקורה כשתקועים רק בז'אנר אחד של אלקטרונית ולא מרחיבים את האופקים


___________________


my FACEBOOK

Old Post Oct-14-2004 02:34  Israel
Click Here to See the Profile for fusi Click here to Send fusi a Private Message Visit fusi's homepage! Add fusi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
taltul
Schmoovinator



Registered: Jan 2004
Location: :noitacoL

quote:
Originally posted by fusi
ממש לא. יותר נכון טק-האוס עם מוטיבים של אלקטרו, אסיד ומה לא

רואים ילדים, זה מה שקורה כשתקועים רק בז'אנר אחד של אלקטרונית ולא מרחיבים את האופקים

energetic funky house...
אולי זוי הגדרה יותר מתאימה...

ונראה לי נעלבת יותר מדי מהטרד על טקנו כאשר אנשים אמרו שהם לא אוהבים את הסגנון... מה קשר בכלל "תקועים בז'אנר אחד"??? אולי תקועים במשהו שלא שלך... אני גם יכול להביא לך שמות שאתה לא מכיר ולהגיד לך שאתה סתם מעפן וכדאי שתרחיב אופקים...אז... לא לעניין מה שאמרת... בכלל לא לעניין...

נ''ב: קח את הדברים באיזי זה שאנשים לא אוהבים משהו שאתה אוהב הם לא מתכוונים לפגוע בך או משהו...
כל אחד והזה שלו...


___________________

In today's depressed music industry, the beautiful and intelligent tracks
get left out, replaced by candy coated bullshit

Old Post Oct-14-2004 09:25  Israel
Click Here to See the Profile for taltul Click here to Send taltul a Private Message Add taltul to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fusi
Supreme tranceaddict



Registered: Aug 2004
Location: Physically - Israel, Mentally - Ibiza

אני האחרון שיעלב ממה שאחרים כותבים בפורומים, תאמין לי


"אולי תקועים במשהו שלא שלך"
(הטכנו שלי? טוב לדעת (אגב האוס אצלי בעדיפות ראשונה ואז טכנו וטראנס

"energetic funky house"
מגניב לראות שכל יום מומצאים שמות ז'אנרים חדשים בהאוס

בכל מקרה החל להתגלגל פה כדור שלג מפגר ויש לעצור אותו

מה שאני התכוונתי בפוסט מעליך זה שמי שלא מכיר את ניק פנקיולי/סקיילארק באמת רצוי שיעשה שיעורי בית ומהר. זה כמובן אם הוא טוען שהוא רוצה להיות
מעורה או כבר מעורה בגזרת ההאוס, במיוחד ב-2004

ובוא אני אתן לך דוגמא שתהיה קרובה לליבך (כנראה לא אהבת את דוגמת המדונה) - שחובב האוס לא ידע מי זה ניק פנקיולי זה כמו שחובב טראנס לא ידע מי אלו אבוב & ביונד
?הבנת למה אני חותר עכשיו


___________________


my FACEBOOK

Last edited by fusi on Oct-14-2004 at 12:18

Old Post Oct-14-2004 12:13  Israel
Click Here to See the Profile for fusi Click here to Send fusi a Private Message Visit fusi's homepage! Add fusi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
taltul
Schmoovinator



Registered: Jan 2004
Location: :noitacoL

quote:
Originally posted by fusi
אני האחרון שיעלב ממה שאחרים כותבים בפורומים, תאמין לי


"אולי תקועים במשהו שלא שלך"
(הטכנו שלי? טוב לדעת (אגב האוס אצלי בעדיפות ראשונה ואז טכנו וטראנס

"energetic funky house"
מגניב לראות שכל יום מומצאים שמות ז'אנרים חדשים בהאוס

זה לא אני שהמצאתי את המילה...
quote:
בכל מקרה החל להתגלגל פה כדור שלג מפגר ויש לעצור אותו

מה שאני התכוונתי בפוסט מעליך זה שמי שלא מכיר את ניק פנקיולי/סקיילארק באמת רצוי שיעשה שיעורי בית ומהר. זה כמובן אם הוא טוען שהוא רוצה להיות
מעורה או כבר מעורה בגזרת ההאוס, במיוחד ב-2004

ובוא אני אתן לך דוגמא שתהיה קרובה לליבך (כנראה לא אהבת את דוגמת המדונה) - שחובב האוס לא ידע מי זה ניק פנקיולי זה כמו שחובב טראנס לא ידע מי אלו אבוב & ביונד
?הבנת למה אני חותר עכשיו

כן כן הגיוני לגמרי מה שאתה אומר... פה אתה צודק 100%...

נ''ב: מה אתה חושב על הרמיקס שלו על
TALK LIKE A STRANGER...


___________________

In today's depressed music industry, the beautiful and intelligent tracks
get left out, replaced by candy coated bullshit

Old Post Oct-14-2004 16:05  Israel
Click Here to See the Profile for taltul Click here to Send taltul a Private Message Add taltul to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
black mammmba
Supreme tranceaddict



Registered: Jun 2004
Location: raanana

הליין אפ נראה נחמד מאוד
לא ממפצציץ כמו בשנים עברו.....

רק חבל שכלל הנראה
ID-T
לא ישרדו את ה

האיכותים באמת ויתנו לו איזה חצי שעה של מארקו או חצי שעה של פרי
:\
עצוב.

Old Post Oct-14-2004 18:21  Israel
Click Here to See the Profile for black mammmba Click here to Send black mammmba a Private Message Add black mammmba to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glenn-Holmes
Music Is My Passion



Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel

quote:
Originally posted by fusi
וואי, זה כמו לשאול מי זו מדונה (של ההאוס). אתה רציני שאתה לא יודע? ואם לא אז איך זה שאתה קורא לעצמך דיג'יי? (הכל בלי כוונה להעליב
(כמובן

ניק פנקיולי הוא השם החזק ביותר בהאוס בשנת 2004 (יענו הדיג'יי והיוצר האוס הטוב ביותר ב-2004, ואת זה לא אני אמרתי). הוא מהווה חצי מהצמד "סקיילארק" שתחת אמתחתם (פרי יצירתם) מצויים המנוני איביזה רבים וכמו כן רמיקסים לטראקים מצויינים מכל מחוזות ההאוס

אני יכול להרחיב עליו עוד הרבה מאוד, אבל בינתיים תתעדכן אחי ובמהרה... זה נדרש




ממש לא. יותר נכון טק-האוס עם מוטיבים של אלקטרו, אסיד ומה לא



רואים ילדים, זה מה שקורה כשתקועים רק בז'אנר אחד של אלקטרונית ולא מרחיבים את האופקים


קודם כל די גיי זה רק חלק מהניק שלו אני לא חושב שהוא באמת די גיי
וגם אם כן וואלה אני לא סגור על זה שארמין לדוגמא יודע בוודאות מי זה הבחור הנ"ל

אני בעצמי לא מכיר...
וטוב שיש תפורום אני יעשה בדיקה בעצמי בסוף שבוע...
מה לעשות אני פחות או יותר מאוהב באפליפטינג טראנס פרוגרסיב טראנס ופרוגרסיב האוס..
...שאר הזאנרים של ההאוס נעים אצלי בין יפים ועד מעוררי בחילה
ובעיקר תתי הזאנרים של ההאוס אני לא מתמצא אני פשוט לא שומע תסגנון הזה

מי יודע אולי בעתיד אני כן ישמע
הכל יכול להיות
ואני לא זוגר את עצמי בפני הסגנון הזה
אריק פרידז נגיד זה דבר מעניין מאוד מסצינת ההאוס ששמעתי לאחרונה...
ולא רק הקטע המפורסם מאוד שלו כבר...קול און מי

קיצר...
ירון
במקום שהפוסטים שלך ישמעו עם גוון של אנחנו ילדים ולא מבינים מהחיים שלנו
תזכר שנייה שיש כאן אנשים שכן פתוחי אופקים
וכן אוהבים לפחות מספר סגנונות מסוים מהזאנר האלקטרוני
אם תציג את הדברים מתוך כוונה שנכיר דברים חדשים
מבטיח לך שאני יהיה בין הראשונים לבדוק את המלצותיך
אני בהחלט לא מרשה לעצמי לזלזל בבן אדם שמביא את הבשורות החדשות מאיביזה
ומבקר שם קצת יותר מדי..


___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation

Old Post Oct-14-2004 22:17 
Click Here to See the Profile for Glenn-Holmes Click here to Send Glenn-Holmes a Private Message Add Glenn-Holmes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
s0undw4v3
Supreme tranceaddict



Registered: Mar 2001
Location: Haifa, Israel

יש עוד הרבה זמן, אבל מישהו אולי יודע מתי מפרסמים את הליין-אפ של סנסיישן?

אני מתכנן קפיצה לאמסטרדם השנה...


___________________
אין לי כוח לחתימה! =\

Old Post Oct-16-2004 10:25  Israel
Click Here to See the Profile for s0undw4v3 Click here to Send s0undw4v3 a Private Message Add s0undw4v3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > Innercity Line Up
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 [2] 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackremix of PVD - another way [2002] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMax Graham - "Automatic Weapon" [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:16.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!