|
| quote: | Originally posted by fusi
וואי, זה כמו לשאול מי זו מדונה (של ההאוס). אתה רציני שאתה לא יודע? ואם לא אז איך זה שאתה קורא לעצמך דיג'יי? (הכל בלי כוונה להעליב
(כמובן
ניק פנקיולי הוא השם החזק ביותר בהאוס בשנת 2004 (יענו הדיג'יי והיוצר האוס הטוב ביותר ב-2004, ואת זה לא אני אמרתי). הוא מהווה חצי מהצמד "סקיילארק" שתחת אמתחתם (פרי יצירתם) מצויים המנוני איביזה רבים וכמו כן רמיקסים לטראקים מצויינים מכל מחוזות ההאוס
אני יכול להרחיב עליו עוד הרבה מאוד, אבל בינתיים תתעדכן אחי ובמהרה... זה נדרש
ממש לא. יותר נכון טק-האוס עם מוטיבים של אלקטרו, אסיד ומה לא
רואים ילדים, זה מה שקורה כשתקועים רק בז'אנר אחד של אלקטרונית ולא מרחיבים את האופקים |
קודם כל די גיי זה רק חלק מהניק שלו אני לא חושב שהוא באמת די גיי
וגם אם כן וואלה אני לא סגור על זה שארמין לדוגמא יודע בוודאות מי זה הבחור הנ"ל
אני בעצמי לא מכיר...
וטוב שיש תפורום אני יעשה בדיקה בעצמי בסוף שבוע...
מה לעשות אני פחות או יותר מאוהב באפליפטינג טראנס פרוגרסיב טראנס ופרוגרסיב האוס..
...שאר הזאנרים של ההאוס נעים אצלי בין יפים ועד מעוררי בחילה
ובעיקר תתי הזאנרים של ההאוס אני לא מתמצא אני פשוט לא שומע תסגנון הזה
מי יודע אולי בעתיד אני כן ישמע
הכל יכול להיות
ואני לא זוגר את עצמי בפני הסגנון הזה
אריק פרידז נגיד זה דבר מעניין מאוד מסצינת ההאוס ששמעתי לאחרונה...
ולא רק הקטע המפורסם מאוד שלו כבר...קול און מי
קיצר...
ירון
במקום שהפוסטים שלך ישמעו עם גוון של אנחנו ילדים ולא מבינים מהחיים שלנו
תזכר שנייה שיש כאן אנשים שכן פתוחי אופקים
וכן אוהבים לפחות מספר סגנונות מסוים מהזאנר האלקטרוני
אם תציג את הדברים מתוך כוונה שנכיר דברים חדשים
מבטיח לך שאני יהיה בין הראשונים לבדוק את המלצותיך
אני בהחלט לא מרשה לעצמי לזלזל בבן אדם שמביא את הבשורות החדשות מאיביזה
ומבקר שם קצת יותר מדי..
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
|