Registered: Jun 2001
Dan zal ik maar helemaal mijn mond houden als inwonder van limboland . Och , ik weet niet beter . Vanavond een feestje in de grotten van cannes . 1/2 uurtje rijden...lekker dichtbij Jammer dat Everybody nu weer op vrijdag is , anders was ik zeker naar Eindhovwen toe gereden .
Oct-16-2004 07:46
Chicane
Toilet DuckŪ
Registered: Nov 2001
Goeie accoustiek ook een grot
Oct-16-2004 07:51
SaBi
tranceaddict
quote:
Originally posted by Chicane
Goeie accoustiek ook een grot
Dat dacht ik dus ook de 1e keer ...maar dat is dus echt wel heel goed . Ze hebben daar een party ruimte helemaal ervoor gemaakt . Eerst moet je een paar minuten door een gangenstelsel en dan kom je in een verwarmde party area . Heel profesioneel allemaal ....heb er zin in
Oct-16-2004 09:00
Partyhardy!
Prog Addict!
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by SaBi
Dat dacht ik dus ook de 1e keer ...maar dat is dus echt wel heel goed . Ze hebben daar een party ruimte helemaal ervoor gemaakt . Eerst moet je een paar minuten door een gangenstelsel en dan kom je in een verwarmde party area . Heel profesioneel allemaal ....heb er zin in
hoe heet dat feestje van vanavond dan? en wie draaien er? het is toch niet Caves of Joy toch? have fun in ieder geval!
edit; ah! heb het al gevonden! Sins in a Cave II daar gaat het duidelijk om de vrouwen i.p.v. de muziek!
Oct-16-2004 09:31
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
quote:
Dan zal ik maar helemaal mijn mond houden als inwonder van limboland . Och , ik weet niet beter . Vanavond een feestje in de grotten van cannes . 1/2 uurtje rijden...lekker dichtbij Jammer dat Everybody nu weer op vrijdag is , anders was ik zeker naar Eindhovwen toe gereden .
Ja dat suckt best wel :S Ik woonde in Enschede, dan heb je hetzelfde.
Maar dat Sins in a Cave: dat soort feestjes zijn niets voor mij. Silliconenvrouwen van 30 die denken dat ze jong zijn, zo'n soort plastic fantastic en aftreksel van Crazyland (suckt ook al)
Oct-16-2004 09:48
SaBi
tranceaddict
quote:
Originally posted by SnuggLe
Maar dat Sins in a Cave: dat soort feestjes zijn niets voor mij.
Eerst meemaken en dan pas oordelen Maar het is id ook voor een andere doelgroep bedoeld . Hoewel de muziek best vaak oke is , Marko van La Rocca heeft de vorige keer daar gedraaid . Deze keer geen grote namen ...maar ook dat kan verassend vaak goed uitpakken . En als de muziek en de vrouwen oke zijn....heb ik een leuke avond
Oct-16-2004 10:04
Chicane
Toilet DuckŪ
Registered: Nov 2001
Volgens je profiel ben je van 1970, dus zit Bram je behoorlijk te denigreren hier
quote:
Silliconenvrouwen van 30 die denken dat ze jong zijn
lol
Bram, een excuusje is wel op zn plaats dan
Oct-16-2004 10:25
emre
S&D / 16BL
Registered: Oct 2003
quote:
Originally posted by SnuggLe
I know dat je gelijk hebt, maar toch heb ik ook gelijk, er is hier genoeg te doen.
Wat een fantastische zin weer van 'name dropper' Snuggelt
Eindhoven idd net te ver maar misschien loten we voor de beker een uitwedstrijd daar ergens in de buurt
Oct-16-2004 11:08
SaBi
tranceaddict
quote:
Originally posted by Chicane
Volgens je profiel ben je van 1970, dus zit Bram je behoorlijk te denigreren hier
lol
Bram, een excuusje is wel op zn plaats dan
Och ...ik weet toch hoe hij is En ik ben echt niet gevoelig voor zulk soort opmerkingen .
Iedereen moet plezier maken op zijn manier en voor de rest iedereen in z'n waarde laten
Oct-16-2004 11:28
Edwin B
tranceaddict
Registered: Sep 2003
Randstad (voor mij 2 uur + rijden) of niet... THIS IS EVERYBODY!!! dus ik ben erbij
Oct-16-2004 14:03
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
quote:
Och ...ik weet toch hoe hij is En ik ben echt niet gevoelig voor zulk soort opmerkingen .
Iedereen moet plezier maken op zijn manier en voor de rest iedereen in z'n waarde laten
Nou, je weet niet echt hoe ik ben hoor, sinds wanneer ken je me?
Maar ik oordeel te snel, i know, thats me... sorry. Maar als ik de verhalen hoor en de foto's zie op de verschillende sites is het voor mij persoonlijk niets. Kijk het is leuk als je erotiek en muziek kan laten samensmelten, maar ik heb ze liever apart. Zo'n feest lijkt me best leuk om te kijken en bekeken te worden en weet ik veel wat allemaal te doen, maar de dj's die daarbij draaien zijn zeker niet mijn ding. Dus dan zou ik me alleen maar opnaaien om de muziek Laat ze zo'n feest geven met prog-muziek, dan ben ik er wel
Ik zeg helemaal niet dat SaBi een vrouw is van 30 met silliconen of wat dan ook. Ze moet dat helemaal zelf weten waar ze heengaat, alleen lijkt het MIJ niets. Ik zou me er maybe best kunnen vermaken voor een avond hoor, dat zeg ik niet.
Sabi ?
Maareh..namedropper Emre? Dat valt toch wel mee?
Oct-16-2004 17:43
SaBi
tranceaddict
No heart feelings .....en btw SaBi is zeker geen vrouw