Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > 2-3 vinyls a vendre.....
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Nightflowers
prog lover

Registered: Jan 2002

alors moi je voudrais deja savoir pour front 242 - headhunter 2000 quels sont les remixes dispo sur le vinyl? si y'a celui de Space Frog alors je le prends
pour le storm - storm si y'a le remix de Man With No Name je suis partant

a ca j'ajoute
x-cabs - neuro99

et le dj scott project - how deep is your love c'est quels mixes? ca m'interesse pas mal aussi merci d'avance

WAYS OF CONSCIOUSNESS On PARIS ONE (P1 Trance)
Every Saturday @ 4pm, Monday @ 8am + Thursday @ 0am (GMT+1)
OUT NOW ! : Axelle Roch - Serial Lovers (Nightflowers pres. Neurologik Remix) [MPDR092]
Also available :
A Boy And A Radio - Continuum (Nightflowers pres. Wild Symmetry Remix) [MPDR083]
Ness - Balloon (Nightflowers pres. Neurologik Dub) [MPDR063]

Old Post Oct-16-2004 20:37  France
Click Here to See the Profile for Nightflowers Click here to Send Nightflowers a Private Message Visit Nightflowers's homepage! Add Nightflowers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Steve-Austin
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2003

Je prendrais bien Roughage - Scanned state (time unlimited)

A noter qu'en Belgique les chèques n'existent plus ... Si tu me files ton n° ce compte IBAN et les frais de port pour la Belgique, je te fais le virement directement par Home Bank.

Old Post Oct-17-2004 09:56  Belgium
Click Here to See the Profile for Steve-Austin Click here to Send Steve-Austin a Private Message Add Steve-Austin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ_TonKs
Everest Team Member

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by Nightflowers
alors moi je voudrais deja savoir pour front 242 - headhunter 2000 quels sont les remixes dispo sur le vinyl? si y'a celui de Space Frog alors je le prends
pour le storm - storm si y'a le remix de Man With No Name je suis partant

a ca j'ajoute
x-cabs - neuro99

et le dj scott project - how deep is your love c'est quels mixes? ca m'interesse pas mal aussi merci d'avance

pour storm les mixs sont :

A : Club mix
B1: da hool remix
B2: radio edit

le scott project :

A : ugly kid jay remix
b : space frog remix

front 242 :

a : space frog mix
b1 : suspiciuous mix
b2 : xingu hill mix

jte met tout de coté, envoie moi un pm pour confirmer.

Old Post Oct-17-2004 11:00  France
Click Here to See the Profile for DJ_TonKs Click here to Send DJ_TonKs a Private Message Visit DJ_TonKs's homepage! Add DJ_TonKs to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
Juste pour dire que j'ai recu les vinyls de Mr Tonks, c'est nikel je me suis déja passé Faithless et c'est toujours dla bombe
en tout cas Tonks records industry associate & Jonhson & Jonhson et fils SA, c'est un bon shop

en vous remerkiant

Old Post Oct-27-2004 10:42  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ_TonKs
Everest Team Member

Registered: Dec 2001

y'a pas de probleme c cool ^_^

par contres j'attends encore les ptits derniers paiement
...

Old Post Oct-27-2004 14:12  France
Click Here to See the Profile for DJ_TonKs Click here to Send DJ_TonKs a Private Message Visit DJ_TonKs's homepage! Add DJ_TonKs to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

Registered: Jun 2004

Pitain j'avé oublié de poster moi aussi!!!

Moi j'ai recu le colis de chez Tonks Records en 2 jours chrono(post) hihi, les plaques sont nickels, val quoi moi j'adore!

merci encore Mister Tonks!

Old Post Oct-30-2004 20:06  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > 2-3 vinyls a vendre.....
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackI don' t understand... [2002] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAirwave - People Just Don't Care [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 14:28.

Forum Rules: