Originally posted by Lynxx
Yooo wat een dikke vette onzin.
Ik dacht eerst, hier kan ik wel eens gaan kijken. Maar ik ga echt vast geen batterijen kopen voor een feest, en zeker geen duracell (die van de aldi kosten 2,09 per 8 en gaan net zo lang mee).
Naja, zal wel lekker druk worden dan daar.
Ach als straks blijkt dat er maar 50 mensen hun duracel pakje opgestuurd hebben kan je vast weer overal en nergens gratis kaarten winnen of krijgen.
hmm ik heb hier nog een pakkie liggen, hoe werkt het psies??
Email the people at Armada or contact Panama and explain your problem. Maybe something can be arranged (guestlist)
Oct-19-2004 21:24
vtec junkie
slave to the dark beat
Registered: Oct 2002
Location: In the zone, chief
quote:
Originally posted by jp
Email the people at Armada or contact Panama and explain your problem. Maybe something can be arranged (guestlist)
Emailed Armada and Panama about it and they said its sold out....but i thought they never even sold tickets and you can only win from buying stupid batteries.....then i asked for a media pass for InnerDC.com but haven't heard back from them since.....at this point, it doesn't look good.
___________________
Oct-20-2004 00:15
glittergirl
glowgirl
Registered: Jul 2004
Location: DC
haha brian dont give up!
___________________
glittergirl glowgirl
"We must be the change we wish to see in the world" - Gandhi.
Originally posted by jp
Email the people at Armada or contact Panama and explain your problem. Maybe something can be arranged (guestlist)
Op kritische e-mail reageren de mensen van Armada niet. Mailde eerst hoe of wat met kaartje, toen kreeg ik een reactie over de duracell-actie. Op deze mail heb op de 14e gereageerd, hierin stel ik nagenoeg hetzelfde als in de post van Matthijs. En je raadt het al, ik moet nog reactie krijgen (Sander reageer ff hierop).
___________________
Down-Under was da bomb
Oct-20-2004 05:23
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
quote:
Originally posted by MaGiK54
Op kritische e-mail reageren de mensen van Armada niet. Mailde eerst hoe of wat met kaartje, toen kreeg ik een reactie over de duracell-actie. Op deze mail heb op de 14e gereageerd, hierin stel ik nagenoeg hetzelfde als in de post van Matthijs. En je raadt het al, ik moet nog reactie krijgen (Sander reageer ff hierop).
Ja San, leg het maar eens uit!
Maar inderdaad een vage actie dit. Jammer voor de fans.
Maar zoals High_NRG zegt: joh, je kan Armin VAAK genoeg zien!!1
___________________
"Life is all about choices & respect"
Oct-20-2004 05:50
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Location:
Hmm, ik geloof dat ik hier ook bij ben Als ik vrij kan krijgen tenminste
Oct-20-2004 17:08
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
Location: The Hague
quote:
Originally posted by eieregooie
Hmm, ik geloof dat ik hier ook bij ben Als ik vrij kan krijgen tenminste
Batterijen gekocht ?
___________________
Down-Under was da bomb
Oct-20-2004 17:18
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Location:
Nee, werd net uitgenodigd noor een meisje die blijkbaar batterijen heeft gekocht
Oct-20-2004 17:48
Chicane
Toilet DuckŪ
Registered: Nov 2001
Location: Dordrecht
wat moet een meisje met batterijen?
Oct-20-2004 23:17
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Location:
LOL
Die avond zal ze die batterijen niet nodig hebben
Oct-21-2004 01:18
tijs08
a.k.a Dj Teagle
Registered: Feb 2001
Location: Rotterdam (Posse), Holland
quote:
Originally posted by SnuggLe
Maar inderdaad een vage actie dit. Jammer voor de fans.
Maar zoals High_NRG zegt: joh, je kan Armin VAAK genoeg zien!!1
Errg domme actie ja!
Maar waarom gaat het hier alleen maar over Armin??? ik heb de naam Matthew Dekay nog nooit horen vallen in deze thread... en das toch eigenlijk de reden waarom jullie er allemaal bij willen zijn, niet?