Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
gister gezien: rules of attraction..
echt geen standaard hollywood flick, zwarte humor en dik depressief en gek verhaal maken samen met geslaagde acteerprestaties van onze vriend james van der beek (jaaah Dawson) en kornuiten een geslaagde film! gaat dat zien (ook al zal niet iedereen het een goede film vinden)..
btw hellboy en punisher zijn beide poep maar jah .... das mijn mening
Registered: May 2001
scarface is 1 van de beste aller tijde imo.
[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]
Oct-22-2004 11:42
HBtje
scheisse !!!!
Registered: Mar 2003
Moet scarface nog steeds een x zien.... Pulp Fiction is wel übervet Quentin Tarentino ten top
Oct-22-2004 11:43
6iki_Snake
tranceaddict
Registered: Sep 2004
quote:
Originally posted by HBtje
Moet scarface nog steeds een x zien....
anyway
Gister weer The Hunt of Red October gekeken, wat een goede film.
Oct-22-2004 11:57
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
Heb net Eurotrip gekeken.
Ik dacht dat het een slechte film zou zijn maar ik vind hem echt humor.
Dat kleine Hitlertje...geweldig
Oct-23-2004 20:45
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
Strax ff Alladin kijken, echt de coolste tekenfilm van Disney
Oct-23-2004 21:06
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
Ben nu Team America aan het kijken maar echt leuk zijn de eerste 30 minuten niet. De stemmen zijn dan wel die van South Park maar de karakters zijn saai. De echt leuke grappen moeten waarschijnlijk nog komen.
Oct-23-2004 21:09
Jappio
.
Registered: Dec 2001
Heb vorige week de matrix trilogie en de godfather box gekocht. Matrix gekeken, eindelijk deel 3 gezien dus, en het valt me op dat er een geweldig verhaal achter deze films zit. In tegenstelling tot veel andere films overigens.
Vorige week naar Skycaptain geweest in de sneak. Velen vonden het niks, ik vond het een origineel verhaal en een erg vermakelijke film.
Heb ook monster's inc nog gekocht, en die bloopers zijn nog steeds onovertroffen
Oct-24-2004 04:11
SnuggLe
drs. Betweter
Heb gisteren Monster gezien, naar een waargebeurd verhaal.
Best aardig!
Ga je toch effe weer van nadenken over keuzes in je leven en dat je aan veel dingen niets kunt doen!
Oct-24-2004 14:46
New Wave
We are all a number......
Heb 4 dagen geleden ook Day After Tomorrow gezien. best leuke film maar de ze hadden de afwerking beter kunnen hebben.
Zo hoor je in veel shots zware wind maar zie je de sneeuwvlokken vallen alsof het een zeer vrolijke kerst is. Zeer dom
Oct-24-2004 16:52
Eagle`
Progressive Psy Addict
Registered: Aug 2002
heeft iemand een diee van de lotr fans, welke taal de elfen spreken, kan me niet van de indruk ontdoen dat het een bestaande taal is, anyone ?
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by Eagle`
heeft iemand een diee van de lotr fans, welke taal de elfen spreken, kan me niet van de indruk ontdoen dat het een bestaande taal is, anyone ?
het is geen 'bestaande' taal. Deze taal heeft Tolkien volledig bedacht en helemaal uitgewerkt (geheel met schrift etc...behoorlijk werkje)
3 Colours vs Junktion present The Syndicate - Deception Point